czwartek, 9 listopada 2017

NUK - wiodąca marka produktów dla dzieci.


Chyba jak każda mama szykująca wyprawkę na pojawienie się malucha zastanawiałam się długi czas czy warto kupić zapobiegawczo butelkę,a  jeśli tak to jaką ?
Sprawa nie należy do łatwych, ponieważ producenci prześcigają się ślepo w ich ulepszaniu i unowocześnianiu.  Mamy tak szeroki przekrój ich wielkości, kolorów, wzorów, rodzajów, desingu i aż po materiał z jakiego są wykonane ... Oglądając asortymenty wielu sklepów internetowych przyznam, że nabawiłam się bólu głowy.
Ale  ja wiedziałam jakiej butelki szukam w razie wypadku ... takiej, która nie pozbawi mnie od razu karmienia piersią jak było w przypadku Anastazji ( podobno człowiek uczy się na błędach ).


A wszystko czego potrzebuje i co jest dla mnie najbardziej słuszne znalazłam dzięki zaproszeniu do testów najnowszej butelki marki NUK.

Na pierwszy rzut oka Butelka NUK Nature nie różni się niczym innym od tych standardowych.
Nie możemy zastąpić Matki Natury. Ale możemy brać ją za wzór. W NUKu postawiliśmy sobie za cel, aby jeszcze bardziej zbliżyć się do natury i w ten sposób opracowaliśmy nowe butelki NUK Nature Sense. "

Takie piękne słowa możemy ujrzeć przeglądając stronę internetową NUK.PL.



Na czym polega wyjątkowość tych butelek, skoro patrząc na nie po raz pierwszy nie
wyróżniają się czymś specjalnym ? 



Tak naprawdę butelka sama w sobie jest niemalże identyczna z wyglądu jak pozostałe.
Innowacyjnym rozwiązaniem w tej edycji jest sylikonowy smoczek posiadający kilka małych otworów przepływowych, które są wzorowane na kanalikach mlecznych w piersi mamy. 
Ten prosty, ale skuteczny pomysł sprawia, że dziecko spożywające pokarm z tej butelki ma bardziej zbliżone, naturalne poczucie ssania, które wpływa pozytywnie podczas zmiennego karmienia.
Wiele mam rekomenduje, że dzięki tej butelce ich dziecko po próbach dokarmiania mlekiem modyfikowanym nie odtrąciło piersi.
Jak dla mnie te rekomendacje są bardzo zadowalające, ponieważ poprzez złą butelkę Anastazja szybko odmówiła mi karmienia piersią. 

Ogólny wygląd smoczka jest bardzo zbliżony kształtem do brodawki kobiecej piersi.
Szerokie i elastyczne obramowanie smoczka zapewnia dziecku wygodne ułożenie warg, ale także większe poczucie, że wcale nie zostało odstawione od maminej piersi.
Innowacyjny antykolkowy odpowietrzacz pozwala dziecku na dłuższe ssanie smoczka bez konieczności odrywania się od pokarmu. Wyjątkowo miękka końcówka smoczka jest szczególnie elastyczna i dostosowuje się do jamy ustnej dziecka podobnie jak brodawka sutkowa mamy.

Moja opinia jest oczywiście pozytywna.
Żałuję tylko, że gdy urodziła się Anastazja nie miałam w posiadaniu jeszcze tej butelki.
Ale tym razem będzie inaczej.
Zostało mi teraz tylko poczekać  na pojawienie się synka,
a bez wahania będę mogła prysnąć na samotne zakupy kiedy to TATA PRZEJMIE WARTĘ !
Butelka jest na prawdę wykonana z dobrej jakości plastiku.
Napisy na butelce także są bardzo czytelne i nawet pod wpływem tarcia
nie łuszczą się bądź nie odpadają.
A do tego pod wpływem wyparzacza także nie uległy zniszczeniu.
A jeśli, któraś z Was chciałaby wypróbować tą innowacyjną butelkę
to teraz nic prostszego !
Wystarczy wejść na fanpage NUK i wziąć udział w konkursie gdzie czeka aż 10 butelek na nowych właścicieli ! Wykorzystajcie miłe z pożytecznym i bierzcie kochani udział !
A ja na chwilę obecną żegnam się z Wami i niedługo opowiem Wam o kolejnych
2 produktach tej wspaniałej firmy !

KONKURS

17 komentarzy:

  1. Świetne rozwiązanie! Mam nadzieję,że synek będzie z niej bardzo zadowolony :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przejmowanie warty przez tatę i przysprzyskanie na zakupy - w moim przypadku bylo to chwilą bezcenna. Tez musiałam karmić mm. Akurat butelki innej firmy kupiliśmy, ponieważ byly pod ręką. NUK ma coraz lepsza ofertę po każdym względem 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Też ją mam i bardzo chwalę. Jest wygodna i piękna <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna butelka. 😊 uwielbiam tą firmę.

    OdpowiedzUsuń
  5. ja o butelkach wiem mało bo moja mała kp ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie jestem mamą, ale myślę, że gdybym nią została to na pewno chciałabym, aby mój maluszek korzystał z takiego cuda :)

    OdpowiedzUsuń
  7. słyszałam dużo pozytywnych komentarzy na temat tej buteleczki myślę , że chyba czas wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Moja ulubiona marka dla dzieci, przy nastepnym dziecku też ją kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie wykonana, widać że jakość mówi sama za siebie

    OdpowiedzUsuń
  10. Moja Natalka jest bezbutelkowa ale jak robiłam wyprawkę to zdecydowałam się właśnie na Nuk-a :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nuk ma rewelacyjne produkty dla dzieci. Kto wie, może jeszcze kiedys skorzystam z ich oferty

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam tę firmę, moja córka miała butelki i smoczki tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nuka uwielbiamy, ale z buteleczek wyrośliśmy juz jakis czas temu. Teraz jestesmy na kubeczkach tej firmy.

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo lubimy ta markę, dobra jakość i cena nie jest wygórowana aktualnie mamy dwa bidony dla dzieci tej marki, sprawują się wspaniale :)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  15. Słyszałam o tej buteleczce i o jej fenomenie, polegającym na nowoczesnym smoczku😊 Tobie kochana to cudo teraz się przyda😘

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedzenie, a także komentarz i zapraszam ponownie !

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia