piątek, 9 czerwca 2017

Printu | Zatrzymaj wspomnienia i podaruj trochę uśmiechu !

DZIEŃ OJCA

święto będące wyrazem szacunku i wdzięczności ojcom w Polsce obchodzone corocznie 23 czerwca od roku 1965.

Właśnie o tym będzie mój kolejny post.
Zauważyłam, że Dzień Matki jest obchodzony raczej hucznie przez Polaków.
Większość z Nas kupuje kwiaty, czekoladki i masę prezentów na te święto.
A co z Naszymi Ojcami ?
Pamiętamy o nich w ten ważny dzień ?
Czy raczej puszczamy tę uroczystość w niepamięć ?
Jak jest u Was kochani ?


W dzisiejszym poście chciałabym przedstawić Wam mój pomysł na prezent dla mojego Taty.
Zapraszam !


Prezent dla mojego Taty to nie lada wyzwanie.
Kiedy nie zapytasz go w prost co chciałby dostać zawsze pada odpowiedź
" Kotuś, ale ja już wszystko mam i niczego nie potrzebuje ".
Te zdanie przyznam, że działa na mnie jak płachta na byka ...
Gdy byłam mała robiłam dla Taty laurki i różne obrazki.
Gdy przyszedł już czas, że stwierdziłam, że jestem " za stara " na takie sentymentalne prezenty zaczęłam zastanawiać się nad kupnem jakiegoś " gotowca ".
Wybór padł na krawaty, które można było zakupić niemalże w każdym sklepie.
Przyznam, że widziałam je tylko w chwili wręczenia go Tacie i nigdy więcej nie ujrzały ich moje oczy.
Pewnie zostały zakopane gdzieś na dole szafy bądź w najciemniejszym zakamarku jego szuflad.
Po jakimś czasie zauważyłam jednak, że krawaty to chyba nie jest jednak trafiony prezent po mimo tego, że co roku na ich widok się uśmiechał wydaje mi się teraz, że po prostu był przygotowany na taki upominek i po prostu śmieszyła go " przewidywalność " dlatego poszłam o krok dalej i zaczęły się upominki typu kwiaty i czekoladki.
Akurat po dłuższym czasie dowiedziałam się, że Tata nie przepada za słodyczami, a bombonierki
znikały tylko dzięki mnie i mojej mamie. Ale tak jechałam na tych śmiesznych, typowo kobiecych podarkach przez dłuższy czas.
Ale kiedy sama zostałam rodzicem uświadomiłam Sobie, że mój Tata zasługuję na coś więcej niż bezsensowne podarki, które nie zostawiają po sobie nic.
Dlatego w tym roku przygotowałam mu coś zupełnie innego.
Na pierwszy rzut oka, mój Tata wydaje się być bardzo twardym, stanowczym mężczyzną, ale w gruncie rzeczy jest bardzo delikatny tylko za nic nie okazuje tego innym.
Pamiętam chwilę kiedy przyszłam do rodziców z płaczem w wieku 18 lat, że jestem w ciąży ...
Mamy reakcja była bardzo przewidywalna.
Zaczęła marudzić, płakać, wręcz krzyczeć, że nie tak wyobrażała Sobie moje wejście w życie dorosłe, co ze szkołą, z zawodem, z jakąkolwiek stałą pracą itd.
Zaś Tata na tę wieść uśmiechną się delikatnie i znikł w zakamarkach sypialni.
W pierwszą chwilę pomyślałam, że jest na mnie bardzo zły i pewnie dostanę " wiązankę " jak trochę ochłonie... ale jednak stało się inaczej.
W momencie gdy weszłam do pokoju przeprosić go, że byłam taka nieodpowiedzialna, Tata od razu mi przerwał i powiedział do mnie słowa, które dalej cisnął mi łzy na policzki :
" Kotuś, nie jestem zły. Własnie chciałbym Ci podziękować, że dzięki Tobie i Twojej nieodpowiedzialności będę mógł dożyć i zobaczyć Swojego wnuka bądź wnuczkę... DZIĘKUJĘ " 
Te słowa w tamtej chwili dały mi bardzo wiele i tylko dzięki nim sprostałam całej tej trudnej dla mnie sytuacji.

Wspominałam Wam już chyba kiedyś, 
że uwielbiam uwieczniać wszystkie ważne dla naszej rodziny chwile na fotografiach. 

Mam naprawdę wspaniałego Ojca, który zasługuje na wszystko co najlepsze
 i w podzięce za te wsparcie, którego kiedyś za nic nie potrafiłam docenić wraz z PRINTU  przygotowałam mu krótkie streszczenie 2 lat,
 w których czułam jego codzienne wsparcie jak nigdy.




Mój wybór padł na szablon PREZENT DLA TATY.

FotoKsiążka jest o wymiarach 30x30.
Wybrałam okładkę z płótna w kolorze czarnym w celu dodania jej tajemniczości przed chwilą otworzenia.

Zdjęcia znajdują się na matowych kartkach koloru szarego, który jest niemal identyczny jak kolor oczu " mojego twórcy ".
Jakość zdjęć jest naprawdę rewelacyjna.
Nawet te, który były słabszej jakości prezentują się idealnie.
Tworzenie projektu było bardzo proste.
Dzięki gotowemu szablonowi i możliwości stałego podglądu wiedziałam, które zdjęcia nadają się do tego albumu, a które nie.

Przyznam, że nie spodziewałam się tak zachwycającego efektu końcowego.
Książka posiada 20 stron, które są dość sztywne.
Sprawia to, że nasz album po mimo częstego oglądania będzie służył nam i cieszył nasze oczy przez wiele, wiele lat, a kto wie?
Może przechodził by z pokolenia na pokolenie?


Po za tym wariantem ( bo wiemy doskonale, że jednak nie każdemu podoba się to samo )...
Na stronie możemy znaleźć jeszcze dwa inne już gotowe szablony pod nazwami :
Każdy z tych szablonów jest idealny na tą okazję, ale właśnie dzięki Twoim zdjęciom
może stać się jeszcze bardziej wyjątkowy.
Przygotowanie takiego albumu jest naprawdę proste, ale przeglądanie go w gronie rodzinnym
może stworzyć kolejne piękne wspomnienie, które będziesz chciała uwiecznić
na fotografiach poszerzając dzięki temu Waszą kolekcję.

Ten wariant prezentu wydał mi się najbardziej trafiony.

Bo co może być lepsze od podarowania części historii, którą razem tworzycie ?

Nie zastanawiajcie się długo kochani !
Bo taki PREZENT DLA TATY zadowoli każdego mężczyznę !


Przy okazji chciałabym Was kochani poinformować, że dzięki uprzejmości Pani Pauliny,
posiadam link, z którego możecie pobrać kod promocyjny, 
który jeszcze bardziej umili Wasze zakupy ! 

https://printu.pl/lp/oczamimlodejtesterki/


Oto kilka ważnych informacji odnoście kodu:- 47% zniżki na zakup fotoksiążki dla WSZYSTKICH MOICH czytelników/obserwatorów (odlicza się od całości zamówienia, pomijając koszty wysyłki),

- ważność kodu wynosi 14 dni. 
- kod należy wpisać w koszyku.

Jeśli ktoś z Was się zdecyduję...
Życzę miłej pracy przy tworzeniu tej wspaniałej pamiątki !
Pozdrawiam kochani ! 


16 komentarzy:

  1. mojemu chłopakowi również taki prezent sprezentuje z okazji dnia ojca. mam nadzieje,ze sie ucieszy, bo to niesamowita pamiątka , zwłaszcza w dobie internetu gdzie wszystkie zdjecia przechowujemy na dysku.

    OdpowiedzUsuń
  2. Taka książka to chyba najlepszy prezent jaki można sprawić komuś bliskiemu.
    Piękne wykonanie i wspomnienia które można utrwalić na papierze. Cudo.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny prezent, pełen wzruszeń.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny ten prezent;) Mój Tata dostanie cos podobnego;) żeby mógł na dłużej zatrzymać wspomnienia:)
    p.s. podobna jesteś do Taty kochana!

    OdpowiedzUsuń
  5. Podusnełaś mi fajny prezent dla Taty , Dziękuję :* Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Krawaty 😂 jakos tez ich nigdy po wreczeniu na szyi nie widzialam! 😂 umeczylysmy tych naszych tatusiow. Moj na szczescie slodycze lubi.
    Masz wspanialego Tate! Naprawde. Taki prezent dla niego bedzie beczenny. Bardzo piekna i wzruszajaca recenzja ❤

    OdpowiedzUsuń
  7. W sumie dobry pomysł na prezent. A jeszcze z tym kodem to świetna sprawa!

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne :) pewnie będzie wzruszony :) mojemu M zrobię taki prezent na urodziny, za 2m-ce, jego księżniczka jeszcze jest w brzuszku :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Twoj tata pewnie będzie bardzo wzruszony! 😍

    OdpowiedzUsuń
  10. Też mam dla mojego męża, od moich dzieci, jestem bardzo zadowolona z fotoksiążki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Tata pewnie się kochana ucieszy, swietna pamiątka :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ślicznie to wyglada, myslę, że łezka sie w oku zakręci

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne zdjęcia 💗💗 Pamiątka na lata :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna propozycja, właśnie takie prezenty chwytają za serce, a bombonierka może być tylko dodatkiem do tak Cudownego prezentu! 😍
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedzenie, a także komentarz i zapraszam ponownie !

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia