środa, 14 czerwca 2017

Projektogram | Bo co małe jest także piękne !

Jak wiemy czerwiec jest miesiącem, w którym obchodzimy dwa święta.
Pierwszym jest Dzień Dziecka, a kolejnym Dzień Ojca.
Z racji tego, że Dzień naszych małych pociech jest już za nami, znów odwołam się do uroczystości, która zbliża się do nas wielkimi krokami.
Jakiś czas temu pokazywałam Wam kilka pomysłów z myślą o naszych Ojcach,
ale to nie koniec mam dla Was kolejne rozwiązanie, które może komuś wpadnie w oko.
Zapraszam do czytania !

BO MAŁE JEST PIĘKNE ! 
Jakiś czas temu udało mi się natrafić na bardzo intrygującą firmę, która ma na celu bycie liderem w uwalnianiu instagramów. Chyba już każdemu z nas jest znany ten portal społecznościowy charakteryzujący się kwadratowymi zdjęciami i modą na hasztagi. Osobiście uważam, że taka forma publikacji zdjęć jest ciekawa i bardzo ją lubię.

Wybierz produkt i zaprojektuj go pobierając zdjęcia z Instagrama, Facebooka, dysku komputera lub telefonu. Skomponuj zdjęcia na produkcie tak jak lubisz a następnie w łatwy sposób wykadruj je, przesuń lub obróć. Kliknij „zamów” i ciesz się własnym personalizowanym dziełem. To proste.… "
Takie zapewnienia możemy znaleźć na stronie producenta.
A jak jest z tym w praktyce ?
Postanowiłam wykonać projekt 2 poduszeczek noszących miano "  MINI ".

Obie poduszki są rozmiarów 25x25 cm.
Do wyboru mamy możliwość umieszczenia 9 lub 25 zdjęć na jednej poduszeczce,
a także 2 kolory poszewek : czarnej bądź białej.
Widnieje także opcja oddzielenia zdjęć tak zwaną siatką bądź pozostawienie ich bez odstępów. 
Oprócz opcji 2 mini poduszek producent oferuje nam także inne rozwiązania,
na których możemy umieścić nasze zdjęcia.
Ceny są przystępne, a jakość bardzo zadowalająca !
wszystkie produkty możecie znaleźć TUTAJ

2 MINI PODUSZKI


Nad wyborem zdjęć do Swojego projektu zastanawiałam się dość długo.
Tematyka była dla mnie oczywista bo postanowiłam
przygotować poduszeczki dla mojego partnera z okazji Dnia Ojca,
ale jakie wybrać zdjęcia by prezentowały się idealnie ?
Postanowiłam puścić wodze fantazji i trochę poeksperymentować.

Zdjęcia dodane przeze mnie do projektu były różnych formatów. Zaczynając na fotografiach o rozdzielczości 600 pixeli kończąc na 2000 pixeli. 
Zastanawiałam się czy producent sprosta temu zadaniu, 
a grafiki będą wyglądać tak jak tego oczekuje. 
I tu moje miłe zaskoczenie. 
Mimo tak dużych różnic między rozdzielczością zdjęć PROJEKTOGRAM  poradził 
Sobie z tym zadaniem na 6+. 
Wszystkie zdjęcia prezentują się idealnie i nie odbiegają od pozostałych. 
Poduszeczki wykonane są starannie, a kolory są nasycone. 

Wybrałam siatkę o kolorze białym
( ecru ), a co za tym idzie ? 
Że tył poduszeczek jest także w tym odcieniu. 
Cena za komplet tych drobiazgów wynosi 159zł. 
Osobiście uważam, że cena jest przystępna za tak dobrej jakości produkty. 
Po za tym sądzę, że spersonalizowane gadżety idealnie nadają się na prezent. 


Wkład poduszek jest antyalergiczny i można prać go w wysokich temperaturach,
zaś poszewki zaleca się prać ręcznie w temp. do 30*C.


MOJA OPINIA : 


Mogę o sobie powiedzieć, że jestem maniaczką dekoracji mieszkań, ale za to bardzo wybredną.
Lubię narzekać, czepiać się uwag i drobiazgów,
 doszukuję się wszelkich niedociągnięć każdego produktu.
Po starannym obejrzeniu jakości grafiki na poduszeczkach zaczęłam
jak jakaś obsesyjna PERFEKCYJNA PANI DOMU wąchać z każdej strony
poduszeczki doszukując się nieprzyjemnego zapachu chemicznego/fabrycznego,
aby mieć jakiś powód do narzekań.
Ale muszę Wam powiedzieć ...
Że po raz pierwszy w życiu po rozpakowaniu NOWEJ RZECZY nie poczułam tego zapachu !
Co mnie bardzo cieszy, ponieważ ten zapach nie raz doprowadza mnie do torsji. 
Miękkość tych drobnych poduszek miło mnie zaskoczyła.
Sądziłam, że będą one raczej służyć tylko jako element dekoracyjny,
a miła drzemka na nich będzie zwykłą udręką dla karku.
Na koniec jeszcze jedna jak dla mnie ważna rzecz.
Zadrukowana część poszewki nie różni się wcale od jej " czystej " strony.
Obie są miłe i przyjemne w dotyku ze skórą.
Naprawdę zachęcam do zakupu tych drobiazgów,
które wyglądają idealnie jako dekoracja, a także są bardzo wygodne w użytkowaniu.
A jeśli preferujecie inne rozwiązania jako prezent zachęcam do odwiedzenia
Do zobaczenia ! 

20 komentarzy:

  1. Jakie to piękne.
    Dużo dobrych rzeczy słyszałam o firmie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Te poduszki są piekne !!! zamówię na pewno :) wspaniały wpis

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna sprawa z tymi poduchami, na prezent idealne! Moja Mama kocha takie gadżety, więc chyba jej coś takiego podaruję.

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiekne zdjecia na tych podusiach ❤ mega wpis! Z pewnoscia Tata bedzie zadowolony, zwlaszcza, kiedy mu Anusia wreczy ❤

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczne zdjęcia. A poduszeczki są naprawdę urocze.

    OdpowiedzUsuń
  6. urocza poduszeczka - na pewno się tata wzruszy

    OdpowiedzUsuń
  7. już na kolejnym blogu czytam o poduszkach, sa bardzo ładnie wykonane i chyba sama takie zamówię

    OdpowiedzUsuń
  8. Również je testowałam, są cudowne!

    OdpowiedzUsuń
  9. Musze sobie sprawić takie poduchy do domu. 😍

    OdpowiedzUsuń
  10. Już widziałam u kogoś takie poduszki, ale u Ciebie są znancznie piękniejsze zdjęcia, wow robią wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana <3 Twoje słowa dają mi nie małą radość <3

      Usuń
  11. Wspaniały prezent na dłuuuugie lata :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super prezent i piękna dekoracja w jednym👍 mam taką podusie i też jestem bardzo zadowolona!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale masz słodka córeczkę! 😍
    Poduszeczki są rewelacyjne. Cudownie się prezentują 😍

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudowne poduszki. ☺ Moj mąż by się ucieszyl jak by takie dostał.

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne ! Świetny pomysł na prezent :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedzenie, a także komentarz i zapraszam ponownie !

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia