piątek, 28 lipca 2017

Artykuły dla dzieci i niemowląt \ NUK.COM



O samej marce chyba nie muszę dużo opowiadać.
Jest to firma oferująca szeroki wybór artykułów dla dzieci np. smoczki, butelki.
Cała produkcja tych wspaniałości odbywa się w Niemczech.
Marka NUK pojawiła się na rynku przeszło 50 lat temu w momencie pojawienia
się smoczków kształtu anatomicznego przypominającego kobiecą pierś podczas karmienia.
NUK nie poprzestało na tym i ciągle przez wiele lat poszerza Swój asortyment produktów
wzorując się na Matce Naturze i by dziecko miała poczucie bliskości z Mamą.
Jako matka już 2 dzieci zwracam dużą uwagę na produkty, które kupuje moim dzieciom.
A jak wiadomo nam wszystkim im bardziej aktywne dziecko tym więcej potrzebuje płynów.


NUK Sports Cup z silikownowym ustnikiem
jest doskonały dla
małych odkrywców poznających świat już na własnych nóżkach. 
Co go wyróżnia i sprawia, że jest wyjątkowy i warto zwrócić na niego uwagę ?

  • posiada miękki i szczelny silikonowy ustnik, który z łatwością otworzy każdy 2,5 latek /wg producenta trzylatek/
  • jest wykonany z polipropylenu (PP) - nie zawiera bisfenolu A, 
  • jest niezwykle lekki i wytrzymały,
  • posiada klips, który zapobiega zgubieniu kubka oraz ma dołączoną zatyczkę - kapturek,
  • ma ergonomiczny kształt, jest dostosowany do rączek dziecka i umożliwia mu jego pewne trzymanie,
  • atrakcyjna grafika - to jest właśnie atut, który od razu jest zauważalny,
  • duża pojemność - 450 ml – idealny podczas zabawy i uprawiania sportu.
Ten kubek szybko stał się ulubieńcem Anastazji.
Osobiście patrząc na jego ustnik bardziej nazwałabym go bidonem, który moje prawie 2,5 letnie dziecko otwiera bez najmniejszego problemu. 

Wyposażony jest w fikuśny klips, do którego doczepia się zatyczkę butelki. Klips pozwala zaczepić butelką np. do spodni, jednak my nakładamy ten element tylko gdy wychodzimy na zewnątrz - spacer, odwiedziny - butelka jest wtedy uzbrojona w klips i dumnie widnieje na wózku, a także element chroniący ustnik.Kubek sportowy to nic innego jak: butelka, silikonowy ustnik, plastikowa nakrętka "mocująca", klips i nasadka ochronna - to wszystkie części pierwsze, które są bardzo lekkie, a kubek złożony w całość nawet z napojem nie jest na tyle ciężki by dziecko musiało unosić je z wysiłkiem i trudem.
 Wszystko można bez problemu rozłożyć i umyć. Jedynie ustnik jest "nierozbieralny" i jego mycie polega bardziej na "wypłukiwaniu", na szczęście konstrukcja jest bardzo prosta, bez udziwnień i takowe mycie w gorącej wodzie jest wystarczające.








Kubek przeszedł także test mycia w zmywarce i odparzania w sterylizatorze.
Obawiam się nieco, że grafika po tych czynnościach zejdzie i zniknie efekt WOW..
Ale grafika jest na tyle solidna, że bez szwanku wyszła z tych czynności higienicznych.
Jestem bardzo zadowolona i gdy tylko mój synek podrośnie jemu także podaruje taki bidon.
Jego cena patrząc na jakość i wykonanie jest także bardzo niska.
Wynosi ona zaledwie 29,99 zł.
Sądzę, że są to małe pieniądze za tak wspaniały produkt.

" TAK DOBRZE JAK PRZY MAMINEJ PIERSI " 
Kolejnym produktem jaki pojawił się u nas z firmy NUK jest : 
  • ulepszony anatomiczny kształt NUK – wzorowany na kształcie brodawki sutkowej matki w czasie karmienia piersią
  • jeszcze delikatniejszy dla zębów – mniejszy nacisk na szczękę i zęby
  • wyjątkowo miękka od góry i spłaszczona gumka
  • wyjątkowo cienka i wąska szyjka
  • optymalnie dostosowuje się do podniebienia i zapewnia więcej miejsca dla naturalnych ruchów ssących języka
  • dostępny w 3 rozmiarach i w 4 kolorach
  • nie zawiera BPA*
Kwestie smoczków uważam za dość kontrowersyjną i szanuję to,
że każdy ma inne zdanie na ten temat, ale ja osobiście akceptuje i preferuje takie artykuły niemowlęce i dziecięce, a co więcej
bez wahania dałam je Swoim dzieciom.

Na pierwszy rzut oka ten smoczek nie wyróżnia się niczym.
Jest skromny graficznie, wykonany z dość twardego plastiku,
posiada uchwyt umożliwiający doczepienie łańcuszka
 i przypięcia do ubranek dzieciaczka. 
Smoczek nie podrażnia skóry w okolicy ust.
Ja również nie zauważyłam żadnych podrażnień i zaczerwień od smoczka.


Dzięki ulepszonemu kształtu przypominającego kobiecą brodawkę podczas karmienia,
mój niespełna  4 tygodniowy synek bez problemu chwycił ten smoczek
 i za chętnie nie chciał go puścić.
Dodatkowym jak dla mnie atutem jest to, że smoczek jest dość mały. 


NUK AIR SYSTEM - Dzięki systemowi odpowietrzania NUK AIR SYSTEM
powietrze może wydostawać się ze smoczka,
 co sprawia, że pozostaje on szczególnie miękki i elastyczny.
Smoczki o rozmiarze 0 przeznaczone są dla szczególnie 
małych niemowląt w wieku od 0 do 2 miesięcy.
Dodatkowo tarcza smoczka jest dość mała i dzięki temu nie zakrywa
" całej " twarzy dla Kubusia.



PODSUMOWUJĄC :
Uważam, że produkty NUK są godne zwrócenia uwagi, a tym bardziej polecenia.
Jako matka jestem wybredna i przetestowałam wiele produktów zanim trafiłam na te, które sprostały wymaganiom moich dzieci, ale jak dotąd jeszcze żaden produkt pochodzący od firmy NUK mnie nie zawiódł.
Bez wahania mogę powiedzieć, że :
SĄ TO PRODUKTY WYSOKIEJ JAKOŚCI W PRZYSTĘPNEJ CENIE,
z czym ogólnie rzecz biorąc ciężko się obecnie spotkać
patrząc na ilość marek, które ciągle ze sobą konkurują.
NUK zapewnia nam produkty z całą gammą potwierdzonych testów bezpieczeństwa,
a co najważniejsze myśli nie tylko o dziecku, ale także o MATKACH.
Na dziś to tyle kochani, a jeśli szukacie odpowiednich
artykułów dla Waszych pociesz musicie odwiedzić
http://www.nuk.pl/

Pozdrawiam !

17 komentarzy:

  1. Super kubek, spodobałby się mojej córeczce

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mamy ten sport cup i mały jest nim oczarowany.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja używam skoczków i butelek tej marki od kiedy pamiętam. Syn jlbyl oczarowany a córka jest wczesniakiem więc szukałam specjalnych produktów pod takie dzieci. Na rynku znalazłam jedynie nuk od ręki i tak już zostało.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kubek na pewno fajny- mam taki sam!
    Co do smoczka to niestety ale ja jestem im przeciwna

    OdpowiedzUsuń
  6. Nina swoj smoczek Nuka kochala do szalenstwa, a teraz tak samo kocha swoj kubeczek od Nuk.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale masz przesłodką dzidzię i widać ze NUk jej służy jak najlepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Akcesoria jak akcesoria ale mi się dzidzia podoba. Słodziak

    OdpowiedzUsuń
  9. Bidon super, Natalka jeszcze używa takiego ze słomką ale na pewno przy zmianie będę pamiętać o Nuku :) Co do smoczków, moje dziecko nigdy nie chciało, a ja nie namawiałam więc nie znam się na tym zupełnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale świetne kolorowe. Przyciągnie maluszka każdego ❤ Kubuś wymiata. Cudowne dziecię ❤❤❤

    OdpowiedzUsuń
  11. Jakie to fajne rzeczy teraz robią :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Produkty super, ale Malutki jest świetny! <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Polecę produkty tej marki koleżance, która kilka dni temu poraz pierwszy została mamą! Przydadzą jej się😊😊😊

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie wypowiem się bo nie mam i nie planuję dziecka.

    OdpowiedzUsuń
  15. U nas sprawdzają się smoczki LOVI i synuś nie chce już innego.

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam firmę NUK <3 Moja Karina miała prawie wszystko właśnie z tej firmy, mają świetne produkty do czyszczenia zabawek, butelek, prania i mycia podłóg - spróbuj, będziesz bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedzenie, a także komentarz i zapraszam ponownie !

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia