piątek, 14 lipca 2017

Saal Digital | Recenzja foto książki.

Tak jak wspominałam Wam jakiś czas temu
Saal Digital szukał testerów Swoich produktów.
Pokazywałam Wam już fotozeszyt ( LINK ), z którego byłam bardzo zadowolona.
A teraz coś co jednak mnie bardzo rozczarowało.
Kolejnym produktem jaki miałam zaszczyt przetestować jest

FOTOKSIĄŻKA. 



Tym razem także nie stawiałam na wielkość lecz na ilość.
Doszłam do wniosku, że skoro fotozeszyt wyszedł idealnie co może być nie tak tym razem?
Moja fotoksiążka tym razem nie była tworzona z myślą o mnie.
Postanowiłam podarować ją jako prezent urodzinowy dla dość bliskiej mi osoby.
Wybrałam podobny format do zamówionego zeszytu, a także 48 stron ...
I właśnie tu pojawia się problem.  


Wybrałam okładkę twardą z własną grafiką.
Grafika była dobrej jakości, a w podglądzie projektu prezentowała się idealnie w porównaniu do kilku innych, które chciałam dodać,
ale rzeczywistość okazała się inna i już na samym początku się bardzo zawiodłam.
Grafika jest rozmazana, a napisy porozciągane co nie prezentuje się zbyt estetycznie.



Wewnątrz książki wybrałam papier matowy, kredowy.
Niektóre fotografie prezentują się naprawdę ciekawie i nie zostały zmienione pod żadnym
kątem co mnie bardzo zadowoliło, ale ... 
I znaczna część zdjęć po mimo tego, że były dużych rozdzielczości i wykonywane
lustrzanką wyglądają niczym robione " łyżką pasztetu "
Co do napisów wewnątrz książki nie mam żadnych zastrzeżeń.
Są idealne i bardzo wyraźne.
Każda literka prezentuje się bardzo pięknie i efektownie.
Z tego detalu jestem bardzo zadowolona.













PODSUMOWUJĄC :
Część fotoksiążki zawiodła mnie po całości.
Przyznam, że długi czas wahałam się czy podarować ją jako upominek tak jak miałam to w planie .. Po dłuższej rozmowie z
Panem Tatą postanowiłam nie rezygnować z planu ...
Na szczęście osoba obdarowana była bardzo zadowolona i tylko to ratuję tą książkę.
Może to tylko u mnie wynikł taki problem ze zdjęciami. Po prostu uważam, że Saal Digital nie spisał się w 100 %... a moje spostrzeżenia biorą się stąd, że wiele zdjęć było dodanych do projektów innych fotoksiążek i w pozostałych wyglądają rewelacyjnie .... a w tej " opcji " rozczarowały mnie totalnie.
Na dziś to tyle kochani !
Pozdrawiam ! <3

4 komentarze:

  1. Uwielbiam fotoksiazki, Twoja wyszła super

    OdpowiedzUsuń
  2. Fotoksiążki to super sprawa ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda, że cię rozczarowała.

    OdpowiedzUsuń
  4. Też mam tą książkę i jestem bardzo zadowolona z jakości :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedzenie, a także komentarz i zapraszam ponownie !

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia