wtorek, 11 lipca 2017

SPADOMOWE.PL | Naturalne produkty do pielęgnacji ciała.

Witajcie kochani !
Co powiecie na post o naturalnych i organicznych kosmetykach?
Ostatnimi czasy coraz częściej zwracam uwagę na etykiety,
a dzięki " wszechwiedzącemu internetowi "
dowiedziałam się także sporo nazw składników, których należy unikać.
Dlatego bez wahania stawiam na to co naturalne !
I zapraszam Was kochani na recenzję kilku takich produktów !

Sklep internetowy oferujący w pełni ekologiczne i naturalne kosmetyki organiczne,
które doskonale wpływają na naszą skórę, dzięki obecności w ich składzie drogocennych składników pochodzących z całego świata.
W asortymencie sklepu możemy bez problemu znaleźć kosmetyki dla :
* kobiet * mężczyzn * dzieci
a także z różnego rodzaju przeznaczenia,
zaczynając na włosach kończąc na higienie intymnej.
Po za preparatami do higieny możemy znaleźć tam także
naturalne kosmetyki do makijażu, które nie zatykają porów i pozwalają skórze
swobodnie oddychać, a jednocześnie bardzo dobrze kryją wszelkie niedoskonałości. 



Przyznam, że nigdy dotąd nie miałam styczności z tym sklepem,
ale na pewno teraz odwiedzę go nie raz.
W ramach współpracy otrzymałam serum do twarzy, naturalne mydło i kilka próbek,
o których chciałabym Wam opowiedzieć.
Na pierwszy ogień testów trafił

Czysty kwas hialuronowy | Serum 
Kwas hialuronowy (HA) jest ważnym elementem skóry.
Wraz z wiekiem jego ilość w naszym organizmie spada przez co skóra traci Swoją elastyczność.
Te zdanie nie wydaje się przerażające, ale ...
Przez brak elastyczności staje się wysuszona i pomarszczona.
Czy właśnie tak chcemy wyglądać?
Po mimo tego, że jestem jeszcze młoda i mój wiek nie wskazuje na utratę owego kwasu przez palenie papierosów moja skóra twarzy nie prezentuje się wcale estetycznie i
przyznam, że dość mocno się jej teraz wstydzę.
Jak to się mówi " głupota młodzieńcza nie zna granic " i jak połowa świata pewnych rzeczy żałuję po fakcie zamiast najpierw słuchać innych i w tym przypadku jest identycznie.
Poprzez Swoje kompleksy postanowiłam przetestować ten preparat.
To wyjątkowe serum, mające w swoim składzie czysty kwas hialuronowy wykazuje silne działanie nawilżające, wygładzające, uelastyczniające oraz ochronne.
Do tej pory nie używałam takich kosmetyków z obawy, że moja twarz będzie wydawała się zbyt natłuszczona, ale czego się nie robi by poprawić Swój wygląd.
Wystarczyło zaledwie 3 tygodnie codziennego stosowania kwasu bym mogła zauważyć dużą różnicę wyglądu mojej skóry.
Twarz nabrała więcej elastyczności, a cienie na twarzy nagle zaczęły się rozjaśniać niczym jak by nigdy ich nie było.
Skóra wydaje się zawsze wypoczęta i nawet po męczącym dniu w pełnym makijażu tuż po zmyciu go i nałożeniu
serum moja twarz rozpromienia się niczym bym dopiero wstała z łózka. 

Ważną cechą jest łatwość aplikacji dzięki umieszczonemu zakraplaczowi.
 Serum dobrze rozprowadza się na skórze. Jego konsystencja jest dosyć gęsta i nieco lepka.
 Jest wydajne oraz szybko się wchłania. 
Buteleczka, w której się znajduje jest o pojemności 30 ml i jest wykonana z ciemnego szkła, co w tym wypadku jest ogromnym plusem ponieważ serum należy chronić przed promieniami słonecznymi. 
PODSUMOWUJĄC : 
Jestem z niego bardzo zadowolona i na pewno moja przygoda nie skończy się tylko na tej buteleczce. 
Jest całkowicie bezzapachowy i już po krótkiej chwili wchłania się 
idealnie nie pozostawiając żadnej tłustej poświaty i nawet śpiesząc się na ważne wyjście 
nie ma konieczności rezygnowania z aplikacji tego kosmetyku. 

Mydło Marsylskie 
Właściwości mydła:
  • produkowane rzemieślniczą metodą
  • bez dodatku parabenów, PEGów
  • nie zawiera SLS, SLES
  • posiada w składzie tłuszcze tylko pochodzenia roślinnego
  • nie testowane na zwierzętach
  • myje, odżywia, nawilża
Wygląd tego mydła jest dość prosty, a zapach odzwierciedla woń trawy. 
Opakowanie w jakim je otrzymałam jest jeszcze bardziej proste niż mydło samo w sobie. 
Ten kosmetyk zapakowany był w papierową torebeczkę i zaklejony folią. 
Przyznam, że bardzo mnie to zaskoczyło, ale za razem 
także spodobała mi się taka opcja pakowania. 
Dzięki tak skromnemu opakowaniu byłam w stanie od razu skupić się na kosmetyku, 
a nie oglądaniu kolorowych obrazków na opakowaniu czy czytaniu tony informacji. 
Te intrygujące mydełko z przodu jak z tyłu ma starannie wytłoczone napisy, które bez najmniejszego problemu można odczytać. 
Jego kolor jest niczym morski. 
Mydełko w połączeniu z wodą idealnie się pieni, ale po dłuższym stosowaniu go 
zauważyłam, że moja skóra na dłoniach stałą się bardzo sucha i zaczęła się kruszyć. 
Przez brak jakiejkolwiek informacji o jego dokładnym składzie postanowiłam przeszukać internet .... 

I udało mi się natrafić na wyszczególnienie wszelkich składników: 
Sodium palmate - naturalne związki, które doskonale pielęgnują i nawilżają naszą skórę, Dostarcza witaminy E oraz kwasów tłuszczowych, 

Sodium palm kernelate - naturalne sole pochodzące z oleju z nasion palmowych, stosowane do środków myjących, mydeł. Sprawia, że produkt ma gładszą i bardziej smarowną konsystencję, 

Aqua - woda, naturalny rozpuszczalnik, 

Parfum - składnik kompozycji zapachowej, 

Butyrospermum parkii - masło shea, jest mocno odżywcze, stanowi istny pokarm dla skóry. Dostarcza wielu cennych skłądników odżywczych oraz witamin, w tym witaminy E, znanej pod nazwą witaminy młodości. Sama witamina E jest potężnym przeciwutleniaczem, pomocnym w walce z wolnymi rodnikami i spowalniająca procesy starzenia się skóry, 

Glycerin - gliceryna roślinna, 

Sodium chloride - chlorek sodu, jest głównym składnikiem każdego mydła. Odpowiada za pienienie oraz wykazuje silne właściwości myjące, 

Citral, Coumarin, Limonene, EugenolLinalool - składniki olejku eterycznego.

Tetrasodium EDTA -  Nie stosować w czasie laktacji i ciąży
i właśnie tej informacji mi brakowało przed rozpoczęciem jego stosowania. 

Na chwilę obecną zrezygnowałam z tego pięknie pachnącego kosmetyku, ale jeśli Pan Tata go nie zużyje na pewno do niego wrócę !

Dostałam także próbki innych kosmetyków, ale przyznam, że jeszcze ich nie używałam !
Więc na dziś kochani to koniec,
a ja zachęcam do zapoznania się z asortymentem tego sklepu
i życzę wszystkim miłego dnia !
SKLEP/FANPAGE





16 komentarzy:

  1. Bardzo lubię naturalne kosmetyki i chętnie bym je przetestowała :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  2. o nie nząłm tego sklepu, koniecznie muszę spojrzeć, może i ja wybiore cos dla siebie

    OdpowiedzUsuń
  3. Ty wiesz, ze ja kocham naturalne kosmetyki. Przynajmniej mam pewność, ze one mnie nie uczulą. Takie spaaaaaaaa- dajcie mi czas ydla siebie tylko i mogę brnąć ❤ nie ma parabenów, peg'ów, sls'ów. Musisz mi na gulu skakać? Wredoto? 😛❤😍

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak tak wreszcie naturalne, coś dla mnie !!! Koniecznie muszę rozjerzeć się za nimi :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Słyszałam już o tych kosmetykach ale nikt nie napisał o nich tak dokładnie jak Ty.

    OdpowiedzUsuń
  6. Koniecznie muszę kupić kwas hialuronowy tej firmy! 😍 Mam nadzieję,że uda mi się rozjaśnić moje cienie pod oczami,które niestety nie opuszczają mnie już od kilku lat :/

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ciekawa propozycja, niech tylko wpadnie w moje ręce!

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie znałam tych kosmetyków. Dzięki tobie je poznałam i mam chęć poznać bliżej

    OdpowiedzUsuń
  9. naturalne kosmetyki to własnie cos co uwielbiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo kusi mnie ten olejek, widziałam juz go na kilku blogach i bardzo chwalono :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Naturalne mydlo podoba mi sie najbardziej.

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie znam zupełnie marki, ale chętnie poznam się z nią bliżej :)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  13. Testowałam ten serum i również zauważyłam sporą poprawę mojej cery!
    Mydełko miałam sosnowe, Ale również świetnie się sprawdziło😊

    OdpowiedzUsuń
  14. Testowałam ten serum i również zauważyłam sporą poprawę mojej cery!
    Mydełko miałam sosnowe, Ale również świetnie się sprawdziło😊

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedzenie, a także komentarz i zapraszam ponownie !

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia