czwartek, 31 sierpnia 2017

zakupy z Sammydress !

 Witacie  !
Ostatnio na moim blogu coraz częściej pojawiają się rzeczy z internetowych sklepów chińskich.
I przyznam Wam, że coraz częściej jestem zadowolona z ich jakości.
Dziś także chcę pokazać Wam moje kolejne zamówienie !
Zapraszam !

Na samym początku chciałabym od razu pokazać Wam buty jakie zamówiłam dla Siebie !
Coraz częściej zauważam, że mam jakaś obsesje na punkcie obuwia sportowego, a moja kolekcja przestaje mieścić się w pokaźnej szafce ... :) Ale to nic.

Fashion Women's Athletic Shoes With Splicing and Lace-Up Design 


Buty są bardzo wygodne i znów udało mi się trafić z rozmiarem bez problemowo. 
Osadzone są na miękkiej, piankowej podeszwie z przezroczystą wstawką przypominającą dodatek w znanych nam AIR MAX'ach. Wykonane są z materiału syntetycznego i tekstylnego przypominającego pod dotykiem zamsz. Siateczka znajdująca się na zewnątrz obuwia idealnie odprowadza powietrze co powoduje, że nasza noga się nie poci.
Jestem bardzo zadowolona z tych butów i mam nadzieję, że posłużą mi dłuższy czas.
LINK




Butterfly Print Puffer Vest

Kamizelka jest z dobrej jakości materiału.
Jest dosyć śliski i nie chłonie wody, ale nie wygląda odpychająco.
Grafika jest bardzo wyraźna i nawet po praniu kolory nie straciły intensywności.
Zapinana na zamek aż pod samą brodę dziecka.
Bardzo podoba mi się w niej kaptur ponieważ jest duży i dość szeroki.
Kamizelka idealnie dopasowuje się do ciała dziecka nie ograniczając jego ruchów.
Jest naprawdę bardzo ciepła i solidnie wykonana. 




LINK
Zip Up Hooded Camo Jumpsuit - Jacinth

Body są bardzo ciepłe i dość solidnie zszyte.
Materiał z jakiego jest wykonany jest mieszanką bawełny.
Zamówiony przez nas rozmiar to 80, ale jest znacznie większy.
Od środka jest ocieplany miękkim materiałem typu plusz.
Ogólnie jestem bardzo zadowolona jakością materiału, a także wyglądem ogólny,, ale kombinezon posiada także sporą wadę.
Już po pierwszym praniu ( po mimo niskiej temperatury ) kolory kombinezonu zaczęły się spierać.
Stały się znacznie bardziej blade i pozbawione " życia ".

LINK







Long Sleeve Drawstring Two Tone Hoodie Materiał z jakiego wykonana jest bluza to nic innego jak poliester.
Bluza jest dość cienka, ale ciepła.
Kolory nawet po praniu pozostały takie same.
Podczas noszenia materiał nieco się kulkuje, ale jest to mały defekt.
Mój Krystian normalnie nosi rozmiar L, ale buza zamówiona przez nas to XL i przyznam, że mogłaby być nieco większa.
Ściągacze na rękawach są solidne i po praniu wracają do pierwotnego stanu.
Szwy także są wykonane solidnie i nie zauważyłam żadnych niedociągnięć.
Jesteśmy zadowoleni z tego zakupu !
Jedną małą wadą tej bluzy jest to, że materiał się nieco " kulkuje ", ale jednak bez problemu da się Sobie z tym poradzić.
Link do bluzy niestety wygasł, ale zachęcam do przejrzenia
kategorii bluzy :D Kto wie ?
Może znajdziecie coś dla Swoich mężczyzn ? :)
LINK





Na dziś to tyle kochani !
Zapraszam niebawem na kolejne posty, a teraz muszę się z Wami pożegnać !
PS. Bardzo proszę o kliki <3

BUTY : LINK
KAMIZELKA : LINK
BODY : LINK
BLUZA :LINK

30 komentarzy:

  1. Bardzo ładne są te buty, myślę, że fajnie nadałyby się także do biegania :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kilka raz zdarzyło mi się w nich biegać i powiem szczerze, że da się przeżyć xd podeszwa nieco sztywna, ale myślę, że przy częstym chodzeniu wyrobi się :D Pozdrawiam <3

      Usuń
  2. bardzo mi sie podobają te buty, w moim stylu, chętnie bym je zamówiła ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cena także zachęcająca i są naprawdę wygodne, polecam !

      Usuń
  3. Świetna kamizelka dla małej :) Buty też mi się bardzo podobają :) Poklikane! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zakupy! Buty niestety moje marzenie z chinskich stron, nie ma mojego rozmiaru fuck! Anusia super wyglada w kamizelce. Pasuje jej :D Bluzy dwie dla T. zamawialam i tez sie niestety kulkuja :P ale mam urzadzenie i je ogarniam

    OdpowiedzUsuń
  5. SUPER ZAKUPY PODOBAJA MI SIE BUTY I KAMIZELKA CÓRKA LUBI KAMIZELKI ZAGLADNE CO TAM MAJA JESZCZE.

    OdpowiedzUsuń
  6. Super adidasy i bezrękawnik dla dzieciaczka ! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Bezrękawnik bardzo fajnie wygląda :) Widać, że małej się podoba i o to chodzi!

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne rzeczy. Ten bezrękawnik najbardziej mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale świetne są te buty, bardzo mi się spodobały :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Buty super:) I kamizelka dla małej:) Ale modeleczka Ci rośnie kochana!

    OdpowiedzUsuń
  11. Bezrękawnik jest przesłodki !
    Muszę kupić mojej córce :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bluza męska fajna, właśnie szukam czegoś dla M.

    OdpowiedzUsuń
  13. Kamizelka dla corci bardzo ladna

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna kamizelka a buty rzeczywiście super sie prezentują

    OdpowiedzUsuń
  15. kamizelka cudowna :D ja wlasnie dla mojej młodej czegoś szukam, ale juz chyba kurtki aniżeli taki bezrękawnik.

    OdpowiedzUsuń
  16. Buty fajnie się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Buty są świetn, bardzo lubię adidasy. Taka kamizelka jest idealna dla Hani, zwłaszcza na taką jesienną pogodę.

    OdpowiedzUsuń
  18. O jacie! Ta kamizeleczka jest cudowna! <3

    OdpowiedzUsuń
  19. O jacie! Ta kamizeleczka jest cudowna! <3

    OdpowiedzUsuń
  20. A mi podoba się najbardziej bezrekawnik. Słodki

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedzenie, a także komentarz i zapraszam ponownie !

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia