niedziela, 3 września 2017

14 rzeczy, które będą modne jesienią 2017 !

W dzisiejszych czas ciężko nadążyć za ciągle zmieniającą się modą. 
Tylko osoby stale śledzące trendy są w stanie dostosować się do panującego hitu. 
I właśnie dziś chciałabym pokazać Wam co będzie modne tej jesieni ! 
Zapraszam ! 


#1 Czapka z daszkiem 

Prosty, a za razem dość ciekawy dodatek do skromnej stylizacji, który sprawi, że stanie się ona bardziej cool.
Najbardziej modnymi czapkami będą te z napisami, a także z wymownymi symbolami.
Moim zdaniem takie, które wyraża po prostu naszą osobowość i nasz styl bycia.


#2 Biżuteria

Jeżeli chodzi o biżuterię w tym roku będą królować ozdoby masywne.
Pożądane w tym sezonie np. kolczyki
powinny składać się najlepiej z łączonych materiałów w kolorze złota i srebra.
KONIEC MINIMALIZMY !
Jak to się mówi ?
" Im więcej tym lepiej ! "


#3 Chinosy

Osobiście jestem dość sceptycznie nastawiona to tego hitu modowego.
Materiałowe chinosy to podobno dobra alternatywa dla jeansów.
Zestawione z ulubionymi sneakersami, palerminami, albo jeśli pogoda pozwoli to klapkami czy sandałkami mogą wyglądać dość ciekawie, a co na pewno MODNIE TEJ JESIENI !


#4 Marynarka w stylu lat 80 

W tym sezonie na wybieg znów wraca marynarka w kratę.
Jest to balans między stylem niezobowiązującym na co dzień, a eleganckim.
Jeśli chodzi o wyjścia wieczorowe także idealnie się sprawdzi wystarczy kilka dodatków np. szpilki, biżuteria, wyraźniejszy makijaż i oryginalna kreacja gotowa !
A jeśli chcemy założyć ją np. do pracy, sklepu czy do szkoły świetnie sprawdzą się do niej np. sneakersy.

#5 Jeansowa spódnica

Tegoroczne lato nie dało nam się zbyt nacieszyć słońcem, ale początek kalendarzowej jesieni ma być jeszcze dość ciepły i słoneczny.
Dlatego łapmy ostatnie promienie słońca i śmiało pokazujmy nogi !
Idealnie na początek jesieni sprawdzi się jeansowa spódnica z wyszywanymi wzorami kwiatowymi, która pewnie zrobi niemało furorę tej jesieni !
A założona np. z koszulą i mokasynami przyciągnie niejedno spojrzenie.


#6 Apaszka

Jest to świetne i dość tanie rozwiązanie. Kupujesz jedną i nosisz ją na wiele sposobów!
Możesz standardowo założyć ją na szyje, a co powiesz np. na przeplecenie jej przez włosy czy przewieszenie przez torebkę ?
Jak dla mnie rewelacja !
A jeśli i Ty zdecydujesz się kupić sobie taką apaszkę, wybierz wersję najbardziej wzorzystą i kolorową !
Świetnie rozweseli każdy pochmurny jesienny dzień !


#7 Okulary

Nie wiem jak Wy, ale ja kiedyś marzyłam, żeby nosić okulary. Jak wiadomo nie trzeba już mieć wady wzroku by móc sobie na nie pozwolić, a tej jesieni panować będzie moda na OKULARY W CIENKICH METALOWYCH OPRAWKACH w kolorach złota i różowego złota. Kształt ? nie ma tu większego znaczenia bo jednak każdy ma inny gust i inny kształt do niego pasuje, ale co najważniejsze... ten skromny dodatek na pewno odmieni każdą stylizację ! 


#8 Sweter

Ten trend na pewno spodoba się dla fanów rękodzieła. Sweterki robione np. na szydełku znów wracają do naszych łask.
Warto kupić tak pięknie wyglądający sweter, ale co powiecie na odwiedzenie Swojej babci, która może wyczarować Wam takie cudo ?
Jestem fanką każdych swetrów i te także mi przypadły do gustu !


#9 To
p


#10 Kurtka

W tym sezonie znów będą modne kurtki skórzane w stylu motocyklowym. Ciężkie, solidne, najlepiej ocieplane na chłodniejsze dni. 
W ubiegłym sezonie można było już takie kupić, ale kto tego nie zrobił ... może poszukać jej teraz !


#11 Jeans

Jeśli chodzi o okrycie wierzchnie projektanci sugerują nam, że najlepszym rozwiązaniem na tą jesień będzie długa, poszarpana jeansówka.
W sam raz dla każdej kobiety, a także idealnie pasująca do wielu stylizacji. 


#12 Czółenka 

O tym obuwiu słyszałam, a także czytałam już niejednokrotnie. Ten styl butów podobno zrobił największą furorę w blogosferze. Niemal każda blogerka pokochała je od pierwszego spojrzenia. Przyznam Wam kochani, że i mi one bardzo przypadły do gustu. Dzięki niskiemu obcasowi są wstanie sprostać wymaganiom nawet zwolenniczkom obuwia sportowego !
Rewelacja.


#13 Koszulka

Jeśli chodzi o koszulki także będą preferowane z nadrukami wyrażającymi NAS.
Dlatego wybierając taką odzież dokładnie się zastanawiajcie czy dany napis naprawdę do nas pasuje ?
Noście takie koszulki z zestawieniem marynarek, kurtek jeansowych, a także kardiganów, a na pewno nie będziecie odstawać od mody tej jesieni.


#14 Torebka

Ten trend mnie osobiście zaskoczył. Jako mała dziewczynka miałam mnóstwo tego typu torebeczek, ale zawsze wstydziłam się z nimi chodzić, a tu teraz takie zaskoczenie.
Mini woreczki wyszywane koralikami, kwiatkami i wszelkiego rodzaju dodatkami będą hitem tej jesieni. Jak dla mnie wyglądają jak pamiątka zakupiona na wakacyjnym wyjeździe, ale jednak w chłodne dni przyjemnie jest powspominać taki wypad ?
A na sam koniec kochani zapraszam na wielką wyprzedaż
SUMMER DRESS w Rosegal !
Panująca przecena o 33% wygląda bardzo zachęcająco, prawda ?
A co powiecie by powiększyć tą zniżkę ?
Letnie wyprzedaże mogą być jeszcze bardziej korzystne
dzięki wpisaniu kogu rabatowego RGEN , który obniży nam jeszcze
ceny o koleje 10 % ! Nie przegap okazji !
Pozdrawiam 

30 komentarzy:

  1. Marynarka mi się bardzo podoba, a głównie jej krój :) Chcialabym taką białą albo mietową, albo pudrowy róż, albo, albo, albo hahaha. Ale bardzo elegancko wygląda.
    Chinosy kompletnie nie w moim guscie :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te spodnie także nie dla mnie :D choć niektórym bardzo pasują xd

      Usuń
  2. Możesz dodać jeszcze kwiatowe akcenty :) Wszystko świetne !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez uważam, że kwiatów za mało :c co z tego, że mamy prawie jesień jak nic piękniejszego od kolorowych kwiatów nie ma ♡♡

      Usuń
  3. Marynarka swietna. Uwielbiam marynarki !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Długi czas byłam ich przeciwniczką, ale teraz zauważam, że niektóre kreacje bez nich są nijakie :D I szybko się z nimi zaprzyjaźniłam :D

      Usuń
  4. Marynarka przepiękna! Uwielbiam ten styl i kolorystyka mi odpowiada😊 biżuteria, torebka No i jeans😊 zawsze na topie

    OdpowiedzUsuń
  5. u mnie obcasy muszą być wysokie albo wcale. ;) w czółenkach czuję się absolutnie fatalnie i strasznie źle mi się w nich chodzi. ;) apaszki, sznurkowe swetry czy topy to zdecydowanie to co lubię. ;) no i jeans. ;)
    pozdrawiam serdecznie.
    http://poprostumadusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Czapka i okulary mnie przekonują :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja nie ulegam powszechnym trendom, ale wszelkie kwiatowe aplikacje na ubraniach skradły moje serce.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ojej, do chinosów też jestem sceptycznie nastawiona...

    OdpowiedzUsuń
  9. Czółenka lubię :) Spódnica jeansowa świetna- lubię takie z motywem kwiatowym który jest chyba teraz na czasie

    OdpowiedzUsuń
  10. Czas uzupełnić garderobę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam czapki z daszkiem, niestety moja twarz nie bardzo:|
    Cieszę się, że lata 80 powracają, bardzo podoba mi się styl z tamtym lat.

    OdpowiedzUsuń
  12. Lubię dużą i masywną biżuterię :)

    OdpowiedzUsuń
  13. A mi soe podoba ta torebka pod numerem 14

    OdpowiedzUsuń
  14. sporo tych rzeczy. podoba mi się dżinsowa marynarka :D i czapki z daszkiem, ale do mnie zbytnio nie pasuja.

    OdpowiedzUsuń
  15. Kurtka oraz marynarka rewelacyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Marynaklrka, chinosy i czółenka(wolę bardziej zakryte) to moj ulubiony zestaw.

    OdpowiedzUsuń
  17. Jakos nie moje klimaty. Jednak naleze do osob ktore ubierają się po swojemu ;p

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo fajny przegląd jesiennych trendów :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jesień w tym roku będzie zdecydowanie zimna, więc bez ciepłych sweterków ani rusz :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ciepłe sweterki jesienią obowiązkowe

    OdpowiedzUsuń
  21. Mi czapki z daszkiem kojarzą się bardziej z latem niż jesienią :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Wiele z tych trendów mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo wiele rzeczy bym kupiła i założyła, tylko niech będzie pogoda. U nas leje tak, że po chwili już jest się mokrym, więc moja ulubiona dżinsowa kurtka odpada.

    OdpowiedzUsuń
  24. Oo super rzeczy :) Większość w naszym guście ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedzenie, a także komentarz i zapraszam ponownie !

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia