czwartek, 7 września 2017

Plus Size Rosegal

Składając już niejednokrotnie zamówienie na Rosegal.com 
zwróciłam uwagę na kategorię 
Zastanawiałam się jak wygląda ich rozmiarówka, a także czy
produkty są godne zwrócenia uwagi.
Moja kochana mamusia nie należy do grupy społeczeństwa preferującej zdrowy tryb życia,
a dodatkowo z racji wielu problemów zdrowotnych nie jest " małych rozmiarów ".
Dlatego przy ostatnim zamówieniu postanowiłam skorzystać z okazji
i zamówić coś dla mamy właśnie z kategorii, która od dłuższego czasu mnie ciekawiła.
Jak sądzicie, czy ubrania PLUS SIZE są warte kupna ?


Loved body never too much!.


Składając zamówienie wraz z mamą zwracaliśmy dużą uwagę na tabelę rozmiarów zamieszczoną na stronie sklepu. Bo jednak nie każdy z nas preferuje przylegające ubrania do ciała dlatego braliśmy nieco większy rozmiar niż pasował by na mamę

Plus Size Lace Insert Long Sleeve Tunic T-Shirt - White - 5xl

Bluzeczka wykonana jest z materiału poliester, ale jest naprawdę przyjemna w dotyku.
Jej przód jest znacznie dłuższy niż tył, ale mojej mamie bardzo to odpowiada. 
Po lewej stronie znajduje się nieduża kieszonka.

Koronka umieszczona na ramionach jest świetnie dopasowana, ale w rzeczywistości nie jest idealnie biała jak cała koszulka, wpada raczej w odcień delikatnego beżu. 
Nie zauważyłyśmy żadnych odstających nitek czy brzydkich szwów. 
Zapach po przyjściu paczki był nieco odpychający, ale po chwili na " świeżym powietrzu " ulotnił się.
Bluzka także po praniu wygląda rewelacyjnie,
a materiał w cale nie uległ zniszczeniu. 
Jednym słowem : JESTEŚMY ZADOWOLONE





Plus Size Color Block Blouse - Black And Grey - 5xl

Ta bluzka w dotyku przypomina dość gruby materiał satynowy. Jest przewiewna, a także wygodna.
Z przodu jak i z tyłu ma identyczną długość.
Kolory są dość intensywne nawet po praniu.
Rękaw jej sięga do łokcia jak widać na zdjęciu ze sklepu. Cała bluzeczka prezentuje się naprawdę rewelacyjnie, a moja mama sobie ją bardzo chwali.
Będąc jeszcze w ciąży gdy złapała mnie ulewa idąc do rodziców pozwoliłam sobie pożyczyć tą koszulkę i przyznam Wam, że rozumiem dlaczego Mama ją zachwala. Materiał jest naprawdę przyjemny i delikatnie oplata ciało. Materiał przepuszcza powietrze przez co nie mamy dyskomfortu.
A co najważniejsze jak dla mnie?
Bluzeczka w żaden sposób się nie podwija nawet pod innym okryciem.
Uważam ją za strzał w 10 ! 



PODSUMOWUJĄC :
Obie bluzeczki są naprawdę rewelacyjne nawet po mimo tego, że obie są wykonane z materiału typu poliester. Wszelkie szwy i podszycia są wykonane dokładnie i nie spotkałyśmy się z odstającymi nićmi. Po już wielokrotnym praniu materiał nadal wygląda dobrze, jak i kolory nie uległy zmianie. 
Sądziłam, że ubrania w rozmiarze PLUS SIZE mogą być nieco gorsze ze względu na małą ilość zamówień, ale jednak się pomyliłam.
Muszę wręcz stwierdzić, że te 2 bluzeczki są o wiele lepszej jakości niż
pozostałe jakie zamawiałam sobie w standardowych rozmiarach typu emka. 
Gorąco zachęcam do zakupów w sklepie Rosegal.com,
a także zamawiania ubrań w kategorii PLUS SIZE bo są warte zwrócenia uwagi.
Pozdrawiam ! 

23 komentarze:

  1. sama szukam ciuchów plus size i jestem zadowolona. niekoniecznie czasem z jakości, ale fajnie, że nie mają ciuchów tylko na xs/s :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zgadzam się z tym :D Ale i tak uważam, że numeracje mają mega zaniżoną :D

      Usuń
  2. Plus size - kurcze musze sie dla mojej mamy rozgladnac :) ona akurat ma problem z rozmiarówką. A ja jakos omijałam do tej pory akurat tą rozmiarówkę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak to się mówi " kochanego ciałka nigdy za wiele "♡

      Usuń
  3. Ja to bardziej z tych minus size, ale fajnie że jest taki dzial i kazdy moze znalezc cos dla siebie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Osobiście też chodzę w ubraniach mniejszej rozmiarowki :D ale ja różne kobietki ♡

      Usuń
  4. Też zwróciłam uwagę na ten dział - sama nie jestem plus size, ale dużo ładnych ubrań jest w tej kategorii :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Obie bluzki bardzo mi się podobają. Ciesze się, że są dostępne w dużych rozmiarach.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja w plus size tez czasem zamawiam cos dla mamy

    OdpowiedzUsuń
  8. Musze polecić mojej mamusi, która tez nosi większy rozmiar i bardzo często ma problem z dopasowaniem m.in. bluzek do swojej figury.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie odwiedzam tego działu, pierwsza bluzka bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Plus size to nie dla mnie, ale cieszę się, że jesteś zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja dużo ciuchów kupuję właśnie plus size, ponieważ noszę polski rozmiar 40- a u nich niestety XL nie odpowiada naszym rozmiarom.

    OdpowiedzUsuń
  12. Kiedyś zastanawiałam się nad tą pierwszą bluzką, ale mam podobną i zrezygnowałam :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Ooo uwielbiamy takie plus size'y ^^ Ah... szkoda, że nie dla nas :(

    OdpowiedzUsuń
  14. Prezentują się dość ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ubrania plus size nie są rzadko zamawiane. Teraz większość osób ma trochę większy rozmiar. Co do rzeczy to raczej nie mój gust.

    OdpowiedzUsuń
  16. Jeszcze tutaj zakupów nie robiłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ogólnie daleko mi do rozmiaru plus size, ale zawsze myślałam, że ubrania w większych rozmiarach robione są na jedno kopyto. Tu widzę, że można znaleźć i perełki w tym rozmiarze

    OdpowiedzUsuń
  18. Moim zdaniem ubrań w większym rozmiarze w sieci jest zdecydowanie za mało :(

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedzenie, a także komentarz i zapraszam ponownie !

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia