wtorek, 5 września 2017

Wishlist retro dresses - ROSEGAL !

Jak wiecie ostatnio zdarzyło mi się robienie zakupów w chińskich sklepach internetowych.
Możemy się w nich obłowić za małe pieniądze co cieszy na pewno każdą kobietę.
A dziś chciałabym pokazać Wam jeden z takich sklepów gdzie obecnie panuje
LETNIA WYPRZEDAŻ

As you know, lately I've been shopping in Chinese online stores.
We can nest in them for little money, which is sure to enjoy every woman.
And today I would like to show you one of those shops where you are now
SUMMER SALE!

Po przejrzeniu asortymentu sklepu wybrałam trzy kreacje wraz z dodatkami, które najbardziej przypadły mi do gustu.
A oto one :

After reviewing the store's assortment, I chose three creations with the ones I liked the most.
And here they are:



BOOTS/BAG/DRESS
Bez wątpliwości podoba mi się większość sukienek retro i muszę odświeżyć swoją garderobę. 
A Tobie, który zestaw spodobał się najbardziej ?

No doubt I like most retro dresses and I have to freshen up my wardrobe.
And which set did you like the most?


Wybrane zestawy oczywiście możecie znaleźć w 
Of course you can find the sets you can find in

we wspaniałej kategorii 
in a great category

Chcesz nowe ubrania, czemu nie zajrzeć na Rosegal? 
Letnia wyprzedaż trwa, wyprzedaże od 33% !
Wpisz kod RGEN,a zyskasz kolejne 10% mniej !
Kod promocyjny : RGEN

Want new clothes, why not look at Rosegal?
Summer sales ongoing, all from 33% off. Use code RGEN for another 10% off!
Surprise code: RGEN

30 komentarzy:

  1. Sama nie wiem na co się zdecydować. Wow! Byleby bez butów na obcasów, bo będę haczyć o futryny. Czemu ja wzrost po tacie odziedziczylam się pytam?!!!!! 😊 świetne wybory!

    OdpowiedzUsuń
  2. buty nie dla mnie, za wysokie. ale torby i sukienki nawet fajne :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z moim 160 cm takie buty to zbawienie ♡

      Usuń
    2. to ja mam 165 :D , ale to nie zmienia faktu, że nie umiem w takich buciorach chodzić :P

      Usuń
  3. Uwielbiam tak wysokie buty <3 zestaw 2 w moim guście :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam ostatnie szpilki, są naprawdę zjawiskowe.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne zestawy. Mi najbardziej podoba sie ostatni.

    OdpowiedzUsuń
  6. Super propozycje- każdy zestaw mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Czarno-czerwone szpilki piękne! a jeśli chodzi o zestawy całościowo to podoba mi się nr 2 :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zestaw nr 2 taki piękny!💚💚

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystko takie piekne, weź się babo zdecyduj :D

    OdpowiedzUsuń
  10. trzeci zestaw to coś dla mnie !

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajne zestawy, szkoda tylko, że w takich miniaturkach :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Zestaw z biała sukienka najbardziej do mnie przemawia ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wybierałabym między pierwszym i ostatnim zestawem. Ale ze względu na szpilki z motywem ombre czerwono-czarne zdecydowanie wygrywają!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Sukienki przypadly mi do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  15. Każdy zestaw jest doskonale skomponowany i nie umiem zdecydować, który najbardziej mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Sukienki nie dla mnie :) ale torebki jak najbardziej 😍😍

    OdpowiedzUsuń
  17. Buty z pierwszego zestawu mega! <3 Ah... zakochałyśmy się! :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Buty piękne, mam nadzieję że równie wygodne!

    OdpowiedzUsuń
  19. Ciekawe zestawy. Ja uwielbiam torebki, mogłabym mieć ich tysiące

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedzenie, a także komentarz i zapraszam ponownie !

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia