czwartek, 5 października 2017

Mauala Fashion - Idealne ubrania dla najmłodszych !

Jako matka przykładam ogromną uwagę do tego jak wyglądają moje małe pociechy. 
Ale muszę Wam przyznać, że nie lubię kiedy moje dziecko jest ubrane jak pstrokata papuga. 
Preferuje ubrania stonowane i z ograniczoną ilością nadruków i wszelkich obrazków. 
Przemierzając wiele sklepów zauważyłam, że w dzisiejszych czasach ciężko jest znaleźć właśnie ubrania stonowane dla maluchów bo obecnie panuje moda na wszelkie postacie z bajek, kreskówek i filmów animowanych, które w tempie natychmiastowym tracą swoją popularność i pojawiają się całkiem nowe. Dlatego wybór ubranek dla moich dzieci stanowi dla mnie nie lada wyzwanie. 
Ale jakiś czas temu znalazłam całkiem inny sklep internetowy, który w swoim asortymencie ma właśnie do zaoferowania odzież, którą właśnie ja preferuje !

Producentem tych wspaniałych ubranek jest przesympatyczna Pani Anita. 
Po zadaniu jej jak dla mnie bardzo znaczącego pytania : 
Dlaczego tworzy Pani ubranka właśnie stonowane? po chwili odpowiedziała mi tak 
Zdecydowałam się ubranka stonowane, gdyż zawsze będą modne. Od wielu lat modne są paski, paseczki. Skupiam się na takich ubrankach, w których chętnie zobaczyłabym swoje pociechy. Uważam, że klasyczne kolory i wzory są praktyczne i zawsze możne je wykorzystać jako odrębna część stylizacji. Stawiam na klasykę, prostotę i swobodny dobór do tego, co już mamy w swoich szafach. Poza tym, skupiając się na stonowanej kolorystyce bez printów odróżniamy się od innych firm, które przede wszystkim idą w kierunku pstrokatych wzorów. "
Zarówno firma jak i sklep noszą nazwę Mauala.
Nazwa dość oryginalna, prawda ? Tak samo jak produkty wywodzące się z tego miejsca
Bardzo intrygowało mnie skąd wzięła się ta nazwa, więc postanowiłam zapytać P. Anity
Bawiłam się w różne twory ale zdecydowałam się na Mauala gdyż stanowi połączenie słów "mała" i "Ala". A moja mama to Alicja i jakoś zawsze lubiłam to imię 🙂 "
a dodatkowo gdy Pani Anita szukała czy taka nazwa już nie istnieje przypadkiem dowiedziała się, że w Afryce istnieje taka miejscowość.

Strona sklepu jest bardzo przejrzysta, a wyszukiwanie asortymentu jest wręcz banalne.
Wystarczy wejść w daną kategorię i wyświetla nam się wachlarz podkategorii

lub dodatkowa opcja wyszukiwania odzieży przez dobór kolorystyczny.
Dzięki życzliwości Pani Anity, osobiście mogliśmy poznać jej produkty i oceniać ich niepowtarzalność i jakość. W nasze posiadanie trafiły ubranka dla Kubusia, a także Anastazji.
Jako mama jestem naprawdę nimi zachwycona, ale tym razem to nie ja jednak byłam testerem, więc bacznie obserwowałam zachowanie moich pociech w tych ubrankach.

Bloomersy 

Przeznaczenie tych spodenek jest zarówno dla dzieci jak i niemowląt.
Moja Anastazja miała okazję przetestować te spodenki jeszcze w upalne dni i spisały się rewelacyjnie, zaś Kubuś musiał na ich przymiarkę poczekać aż do teraz.
Bloomersy wykonane są z 95% bawełny, a także 5% Elasthanu.
Nogawki tych spodenek posiadają gumeczki, które nie uwierają dzieciaków.
Bawełna jest rozciągliwa, bardzo miękka w dotyku, a także po praniu nie traci Swojego wyglądu. Te spodenki przeznaczone są do prania w 40*C. 

Spodenki mają szeroki pas na brzuchu co osobiście uważam za kolejny plus.
Akurat dzięki niemu w przypadku mojego niemowlaka bluzeczki nie podwijają mu się podczas każdego ruchu.

 Spodenki, które otrzymaliśmy są w kolorach pastelowych.
Bez wahania muszę przyznać, że dzianiny, z których wykonane są te blommersy są naprawdę świetnej jakości.
Wszelkie szwy są wykonane idealnie i niemalże nie do zauważenia.
Materiał jest dość rozciągliwy, co pozytywnie wpływa na ruszy dzieciaków w żaden sposób ich nie ograniczając.
Już po nie jednokrotnym praniu spodenki nadal posiadają piękne pastelowe kolory, a dodatkowo ciągle wyglądają świetnie!
Te spodenki spisują się rewelacyjnie zarówno u Anastazji jak i Kubusia. 

Komplety 


Te ubranka na pierwszy rzut wyglądają dość zwyczajnie, ale jednak połączone razem tworzą niepowtarzalny, skromny komplet.





 Kreacja Anastazji składa się z leginsów 3/4, a także tuniki typu " motyl ".
Zarówno bluzeczka jak i spodnie składają się z 95% bawełny, a także 5% Elasthanu.
Przyznam, że widzę, że Anastazja polubiła te ubranie. Samodzielnie i już nie jednokrotnie wyjmuje je podczas ubierania się z szafki.
Te ubrania także przeszły już test prania i ich kolory nadal są wyraziste, a co najważniejsze nie farbują.


 Na nogawkach możemy zauważyć ściągacz zakończony falbanką. Idealnie dopasowuje się do łydki dziecka nie uciskając go przy tym.Tak jak da się zauważyć te ubranka nie mają jakichkolwiek niepotrzebnych grafik.
Są stonowane, a jedynym ich dodatkiem są paseczki, ale dzięki temu te ubranko stanowczo wyróżnia się z tłumu przy czym jest takie jak lubię.
Warto wspomnieć, że te leginsy także posiadają szeroki pas na brzuszku Anastazji.
Uważam, że takie rozwiązanie w spodniach dziecięcych to świetna alternatywa. Jak wiadomo takie dzieci są pełne energii i nie przykładają wiele uwagi do swojego wyglądu, póki im wygodnie bawią się w najlepsze, ale dzięki takiemu pasowi mamy pewność, że nasza pociecha ma zakryte plecki i mamy większe bezpieczeństwo, że go nie przewieje. 

 Co do rękawków bluzeczki są także proste, ale za razem oryginalne.
Jak widać nie uciskają malucha pod żadnym pozorem. Delikatnie zakończone falbanką idealnie komponują się z przedstawionymi wyżej leginasmi tworząc komplet.
Jedynym dodatkiem, który możemy zauważyć na ubrankach pochodzących ze sklepi Mauala są metki z ich logo.
Jestem bardzo zadowolona z tego kompletu.
Anastazja porusza się w nim swobodnie, a żaden ze ściągaczów jej nie uciska.
Ubrania po praniu są nadal piękne i posiadają intensywne barwy. Jak dla mnie strzał w dziesiątkę !
 Komplet Kubusia musiał na niego nieco zaczekać, ale było warto. Jak dla mnie mój kawaler wygląda w tym wdzianku idealnie.
Podobnie jak pozostałe ubranka ten komplet także wykonany jest z 95% bawełny. Jak widać kolory są także intensywne, ale zarazem piękne.
Ta koszulka jest nieco szersza, nie przylegająca do ciała co w wydaniu mojego synka bardzo się sprawdza. Jednym słowem Kubuś nie lubi być uciskany. W tej koszulce także zauważyłam, że szwy są idealne i nie było widać żadnych odstających nitek. Dzianina, z której wykonana jest bluzeczka także jest elastyczna i w żaden sposób nie ogranicza mojego synka.

W tym wydaniu także możemy zauważyć ściągacze na brzuszku i nóżkach szkraba, które w żaden sposób nie ograniczają ruchów mojego malucha, który właśnie uczy się przewracać !



 Wspaniała jakość ubranek połączona z oryginalnością. Każdy szczegół opracowany tak by maluch czuł się komfortowo. Świetna jakość dzianin połączona w całość z wielką precyzją, a co najważniejsze - Wszystko dopasowane do potrzeb klienta. Każde ubranko tworzone jest na miarę i szczegółowe wytyczne. Po za tym zamówienie jest tworzone w krótkim czasie, a wysyłka przebiega błyskawicznie. 

To nie jest kolejny sklep, który stawia na ilość, ale na jakość i właśnie takich producentów w dzisiejszych czasach nam potrzeba. Nie wiem jak Wy, ale ja osobiście wole zapłacić więcej i wiedzieć za co płacę niż kupować ubrania dla siebie, narzeczonego czy dzieci za grosze i dokonywać takich zakupów co tydzień bo odzież już po jednym praniu wygląda gorzej niż nie jedna szmata. Z czystego serca polecam i zachęcam do zapoznania się z asortymentem 

tego sklepu. 
Wszystko to możecie znaleźć na 
Facebook/Instagram / Sklep


31 komentarzy:

  1. Spodenki rewelacyjne ;D

    grlfashion.blogspot.com
    Zapraszam :* odwdzięczam się za każdą obserwację ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne ubranka. Wyglądają na dobre jakościowo ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Również nie lubię pstrokacizny, stonowane kolory to podstawa, gdyż można z nich wiele fajnych stylizacji wyczarować. Bardzo fajne zakupy 😍

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo mi się podobaja te ubranka - szczegolnie że widzę po zdjęciach, że są bardzo ladnie wykończone. wielki też plus za materiał z jakich wykonano ubranka.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne dzieciaczki i super ciuszki, może się skuszę dla moich smyków.

    OdpowiedzUsuń
  6. Czadowe ubranka. + obserwuję i zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładne ubranka. Wyglądają na przyjemne w dotyku. A dzieciom chyba się podobają, bo są takie wesołe! :D Ta czerwone bluzeczka Anastazji bardzo mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  8. O wiele bardziej podobają mi się tego typu ubranka niż tzw, pstrokacizna :) P.S. Maluchy do schrupania :D

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo fajne ciuszki. ja uwielbiam szukać ciuchów dla mojej córci :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Tez wilw stonowwne kolory. A u mojego syna ta niebieski granatowy czarny szary nawet i czerwony bialy ale w różnych kombinacjach .fajne zestawy

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne dzieciaczki! 😍 nie mogę się napatrzeć, a mała to prawdziwa modelka! Ubranka są naprawdę śliczne, wyjątkowe, niepowtarzalne! 😍 No i co najważniejsze, widac od razu, że są wygodne, a to dla maluszków jest najważniejsze. Świetny wybór!

    OdpowiedzUsuń
  12. No proszę, jakie słodkości! ;D

    Bardzo fajnie prezentują się te ubranka, te paseczki na maluszku są najśliczniejsze z najśliczniejszych;>

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajne ubranka i modele :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jejku... cudowne są te ubrania ♥♥

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne ubranka i kolory. Plus za materiał który już na zdjęciach wygląda naprawdę fajnie. Twoje pociechy wyglądają cudownie.

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo mi się podobają. Wyglądają na wygodne i świetne jakościowo. A z tego co czytam to takie właśnie są. Rewelacja.

    OdpowiedzUsuń
  17. Super dzieciaczki i świetne ubranka. Napewno zajrzę do sklepu

    OdpowiedzUsuń
  18. Materiał widać, że porzadny plus za to dla firmy

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczne ubranka i bardzo kolorowe. Wyglądają też na wygodne. Dzieciaczki uroczo w nich wyglądają

    OdpowiedzUsuń
  20. Jacie! Jakie słodkie maleństwa :D Bardzo fajne te ciuszki!

    OdpowiedzUsuń
  21. Super ubranka. Wyglądają na świetne jakościowo.

    OdpowiedzUsuń
  22. Wygladaja jak blizniaki. Obledne w paseczkach. To wazne, jaki to gatunek materialu 😍 oby Wam sluzyly jak najdluzej bo to bardzo wazne. Genialnie zaprezentowalas 😍

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetne ubranka dla maluszków widać, że są dobrze zrobione :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  24. Po zdjęciach już widać , że jakość ubranek jest wysoka. Ja również zawsze szukam czegosc odpowiedniego dla córeczki. Urzekła mnie historia o nazwie marki. Ukłon w strone producentki !

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękne te ubranka :) paseczki zawsze w modzie :)

    OdpowiedzUsuń
  26. UBRANKA BARDZO ŁADNE MUSZĘ ZAJRZEĆ DO SKLEPU MOŻE ZNJADE COŚ DLA MOICH CÓREK

    OdpowiedzUsuń
  27. Niestety, a te bez nadruków wyglądają nijako lub są po prostu brzydkie. Podobają mi się ten zestaw dla dziewczynki :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja zwracam uwage na material gdy kupuje ubrania dla moich dzieci. Stawiam tylko i wylacznie na naturalne tkaniny. Rozejrze sie z checia po stronie sklepu moze znajde coa dla moich dzieciakow.

    OdpowiedzUsuń
  29. piękne są te ubrania, chociaż wszystko co małe zawsze jest słodkie a te dodatkowo wyglądają na dobrej jakości!

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetnie się prezentują te ubranka. Podoba mi się skromność, klasyka jest zawsze w modzie. Maluchy dobrze wyglądają w tych ubraniach😊 polecę ten sklep swoim koleżankom, które są mamami. Z pewnością skorzystała z szeroko dostępnej oferty😊

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedzenie, a także komentarz i zapraszam ponownie !

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia