niedziela, 15 października 2017

Paleta cieni i naturalny tusz do rzęs Lily Lolo

Witajcie kochani.
Lily Lolo już jakiś czas temu zawitała po raz pierwszy na moim blogu. Kiedy już po raz pierwszy zobaczyłam te urocze, proste, minimalistyczne opakowania i przeczytałam skład tych kosmetyków od razu je polubiłam. Mam Wam do pokazania kilka nowości tej firmy, które pojawiły się w mojej kosmetyczce już jakiś czas temu, ale dziś chciałabym Wam opowiedzieć o dla mnie wyjątkowej palecie cieni, a także tuszu do rzęs. Zapraszam !
Po wielu próbach i błędach udało mi się dzięki tej palecie wykonać makijaż, który mnie dość zadowolił. Delikatny, moim zdaniem dzienny make up na każdą okazję. Do wykonania go użyłam
beżu, brązu, a także najciemniejszego odcienia znajdującego się w całej palecie przypominającego ciemny szary/czerń. Cienie świetnie się ze sobą łączą a także blendują.
Cała paleta to zbiór 8 prasowanych ceni do powiek.
Ta paleta ze wszystkich dostępnych na stronie spodobała mi się najbardziej ze względu na szampańskie odcienie oraz piękne jesienne odcienie brązu.

W skład paletki Laid Bare wchodzą następujące cienie:
Stark Naked – mat, subtelny różowy beż

Au naturel – połyskujący, lekko różowy beż
Skinny Dip – połyskujący, złoty beż
Shy Away – połyskujący, przydymiony brąz
Lody Godiva – połyskujący, głębokie złoto
Birthday Suit – mat, szary brąz
Exhibitionist – mat, oliwkowy brąz
Exposed – półmat, ciemny grafit
Kolory pięknie się mienią i idealnie ze sobą współgrają. 
Dzięki tej paletce jesteśmy w stanie stworzyć delikatny makijaż dzienni jak i mocniejszy make up np. jesienny. Pigmentacja cieni jest naprawdę rewelacyjna, dzięki temu paleta jest bardzo wydajna. 
Cienie są totalnie bez zapachowe. Dodatkowo cienie się nie osypują.
Jestem naprawdę z niej zadowolona. 
Tusz do rzęst także zamknięty jest w kartonowym, minimalistycznym graficznie kartoniku. 
 Jego zadaniem jest pogrubienie i wydłużenie naszych rzęs. 
Jego formula jest naprawdę bardzo lekka, a tym szczoteczki od razu przypadł mi do gustu. 
Już przy pierwszym jego użyciu rzęsy wyglądają naprawdę fajnie i nie ma potrzeby dłuższego czekania na jego zaschnięcie. 
Co najważniejsze zawiera on formułę nawilżającą, a dodatkowo nie podrażnia oczu.
Kolor, który uzyskujemy na rzęsach to idealna krucza czerń co w moim przypadku bardzo mnie zadowala. Jedyną jak dla mnie jego wadą jest to, że pozostawia na rzęsach małe grudki.
 Ale ogólnie z tego kosmetyku także jestem  zadowolona i polecam. 

 Cały makijaż oka przy użyciu tych 2 kosmetyków prezentuje się w ten sposób. Osobiście jestem bardzo zadowolona.
A to wszystko możecie naleźć w sklepie 
Costasy.pl

Jestem ciekawa jaka wersja kolorystyczna paletki podoba się Wam bardziej? Używałyście już kosmetyków Lily Lolo? 

37 komentarzy:

  1. Uwielbiam brązy na powiekach:) Pięknie podkreślają oczy. Wyszedł ci śliczny makijaż kochana. Dobre cienie i tusz to podstawa udanego makijażu:) Tu wszystko się zgadza!

    OdpowiedzUsuń
  2. jestem w posiadaniu tuszu jak i paletki, dla mnie to produkty niemalże idealne . bardzo je lubię

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podoba mi się paletka ale nie mam reki do takiego makijazu ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam okazję testować te kosmetyki i sprawdziły mi się na prawdę dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja jeśli mam być szczera, to jestem zawiedziona pigmentacją paletki. Tusz z kolei to jeden z najlepszych jakie do tej pory posiadałam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja osobiście nie mialam doczynienia w wielka ilością palet, więc jak na mój ograniczony make UP, wydaje mi się naprawdę fajna :)

      Usuń
  6. Ta paletka ma piękne odcienie, a Ty wyczarowałaś z nich piękny makeup :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dwa kosmetyki w zasadzie, a tak piekny efekt. Tusz jak tusz. Ale cienie to moje kolory. Sa przepiekne. Ogolnie podoba mi sie ich szata graficzna. Tak banalnie prosta, a tak bardzo mnie kusi ❤ swietny Ci makijaz wyszedl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uważam, że warto w nią zainwestować kochana <3

      Usuń
  8. Efekt końcowy jest naprawdę świetny! Masz talent :) Czekam na następne makijaże :) Po tusz chętnie sięgne, nigdy nie używałam takiego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!! Jestem w trakcie nauki i mam nadzieję, że to nie będzie ostatni make UP na moim blogu :)

      Usuń
  9. Rewelacyjna paletka, którą muszę sobie kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mi paletka zdecydowanie bardziej przypadła do gustu. Mam swój ulubiony tusz i napewno go nie zmienię

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam swojego ulubieńca, ale co jakiś czas lubię nowości xd

      Usuń
  11. Podobają mi się odcienie takie jesienne :)

    OdpowiedzUsuń
  12. tusz super, chętnie bym przetestowała.

    OdpowiedzUsuń
  13. Prześliczne te cienie :) Lubię takie neutralne kolorki :) A Twój makijaż cudny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo <3 a paleta naprawdę ma fajne kolory xd

      Usuń
  14. Paleta cieni w moich ulubionych kolorach. Idealna do jesiennych makijaży.

    OdpowiedzUsuń
  15. świetnie wygląda ta paletka i ten Twój makijaż - mega! masz duże piękne oczy

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ładne odcienie ma ta paleta.

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękny makijaż. Podoba mi się ta paleta cieni.

    OdpowiedzUsuń
  18. Jakoś najlepiej czuje się w brązach, ta paleta wydaje się idealna! Używałabym wszystkich cieni :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Z chęcią zakupię sobie tę paletę. Ma piękne odcienie cieni.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedzenie, a także komentarz i zapraszam ponownie !

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia