poniedziałek, 16 października 2017

Perfumy Małgorzaty Rozenek - Majdan

Cześć,
Jakiś czas temu publikowałam na Swoim blogu wpis odnośnie męskich perfum, których twórcą jest Radosław Majdan ( Jeśli nie pamiętacie zajrzyjcie TUTAJ ), a dziś chciałabym opowiedzieć o damskim zapachu, Małgorzaty Rozenek- Majdan.
Zapraszam.

Jak wiadomo Radosław Majdan i Małgorzata Rozenek - Majdan to jedna z najbardziej rozpoznawalnych par w showbiznesie. A teraz już od kilku lat możemy zauważyć na rynku perfumy stworzone przez Radka " Vabun " , a od niedawna nowością są dwa zapachy o nazwie Vabun for Lady no1 / no5 "
Czym pachną ? Na stronie znajdziemy taką informację odnoście tych perfum:


Te perfumy zamknięte są w pięknym, delikatnym pudełeczku w odcieniu beżu.
W środku znajdował się szklany, całkowicie przezroczysty flakonik o pojemności 50ml.
Bardzo podoba mi się jej minimalistyczny desing. 

Zapach, który trafił w moje posiadanie jest w typie kwiatowo-leśno-orientalnym. 
Widząc wiele opinii w internecie nie każdemu przypadają one do gustu, a inni twierdzą, że to fenomenalne połączenie znajomych nam zapachów. 
Jak dla mnie te perfumy są ładne, o dość intensywnym zapachu, ale czy stały się moimi ulubionymi ?
Nie do końca. Osobiście mogę powiedzieć że są nijakie.
Nie wyróżniają się niczym oryginalnym z tłumu tylu zapachów damskich.
Są ładne, delikatne... ale na pewno nie oryginalne.
Plusem jest to, że już niewielka ich ilość wypełnia całe pomieszczenie zapachem, a dodatkowo dobrze utrzymują się zarówno na ciele jak i odzieży.

Cena ich także jest znośna.

Jak dla mnie fenomenalny jest tu tylko minimalistyczny flakonik, ale jednak jak się mówi
SĄ GUSTA I GUŚCIKI i nie zawsze jednak trzeba się kierować tylko opinią innych czasem trzeba postawić na Swoje zdanie, a w tym wypadku raczej na NOS :)
Męska edycja wprowadziła mnie w wielki zachwyt, a damska mnie bardzo zawiodła.
Jak dla mnie wygląda to tak jak by te perfumy były stworzone tylko po to by były, a raczej, żeby Perfekcyjna Pani domu także miała Swoją linię :)
Pozdrawiam !

31 komentarzy:

  1. Podobny flakon swego czasu miałam z Oriflame ECLAT (to był piękny zapach😉). O tym że Rozenek wydała swoje, nic nie wiedziałam, może teraz gdy jest Panią Majdan zasłynie bardziej w świecie biznesu, kwestia jeszcze tego czy komuś idealnie aromat przypasuje 😉

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co jak co, ale minimalistyczny flakonik bardzo mi się podoba :)

      Usuń
  2. Jestem ciekawa tych perfum już jakiś czas.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto Wypróbować na własną rękę, każdy ma jednak inny gust i upodobania :)

      Usuń
  3. Ja różne opinie czytam o tych perfumach i mimo że nie jestem wybredna jeśli chodzi o zapachu, to jednak sie na nie nie skuszę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie są brzydkie, ale za przeproszeniem dupy nie urywa :)

      Usuń
  4. Mam tą i różową wersję. Obie są fajne, jednak bardziej lubię różową czyli no.5. Ta jest dla mnie zdecydowanie za dusząca.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tej różowej wersji niestety jeszcze nie poznałam.

      Usuń
  5. Ja od tego zapachu zdecydowanie wole no5. Jestbardziej dziewczecy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słyszałam właśnie, że więcej osi chwali no5 xd

      Usuń
  6. Hmm, perfumy niby Małgorzaty Rozenek, ale nigdzie nie są sygnowane jej podpisem. Np. Zestawy Majdana mają jego podpis, a tu go brakuje, co jest dla mnie zastanawiające.

    OdpowiedzUsuń
  7. Puki co mam dużo parfum na szafce to nie będę kupowała kolejnych :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Duży plus za trwałość. Ja często nie mam szczęścia do perfum i trafiam na takie, które szybko wietrzeją...

    OdpowiedzUsuń
  9. ja mam dwie wersje i mi się bardzo flakoniki podobaja :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mnie nie przekonują te perfumy, z tego co czytam to nie ma czego żałować :P

    OdpowiedzUsuń
  11. Ppdobno no.5 delikatniejszy. Tez mam jedynke. Kiedy troche intensywnosc zapachu zejdzie jest calkiem przyjemny.

    OdpowiedzUsuń
  12. Pani Rozenek niedługo będzie mi z pralki wyskakiwać. Wszędzie jej pełno ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie znam ale prezentują się całkiem ładnie.

    OdpowiedzUsuń
  14. A dla mnie flakon właśnie się nie podoba.. Nie wiem jak z zapachem ale wizualnie nie zachęcają..

    OdpowiedzUsuń
  15. Lubie minimalistyczne podejscie do tematu perfum i flakon jak najbardziej na plus. Ten zapach podarowałam mojej mamie ja sama wolę For Lady no5. Jest bardziej delikatny.

    OdpowiedzUsuń
  16. Jestem ciekawa jak pachną w rzeczywistości :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Widziałam już wcześniej na jakimś blogu te perfumy i w sumie ciekawi mnie jak pachną;>

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam No 5 i są cudowne. Tych też jestem ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  19. No1 mi się marzy już od dawna, nuty dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  20. Męskie są świetne to fakt, a damskie jak dla mnie 'płaskie'. Ładnie pracują do pewnego momentu, a później robią się wręcz duszące.

    OdpowiedzUsuń
  21. Perfumy o takim flakoniku mam, Ale inne😊 co do zapachu masz racje, są gusta i gusciki, więc najlepiej będzie powąchać i zdecydować czy zapach np.mi pasuje czy nie😊

    OdpowiedzUsuń
  22. Podoba mi się ten prosty flakonik. Ja z Vabun znam tylko męskie perfumy, ale może skuszę się i zakupię sobie damski zapach.

    OdpowiedzUsuń
  23. Kojarze je :) widziałam już wcześniej na jakimś blogu i w naprawdę ciekawi mnie jak pachną <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedzenie, a także komentarz i zapraszam ponownie !

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia