wtorek, 17 października 2017

Wishlist Rosegal

Hi loves !
Today I would like to show you some things that caught my eye when I was browsing the Rosegal store.

I usually put on clothes, but this time it will be something else!


Air diffuser / Humidifier

The diffuser has long been planned to buy, we live in a rather old apartment, but the air in it is still dry, which affects our kids badly, and after that his looks we like it!
Available in two color variants (light wood and dark wood), I personally prefer darker brown.

LED strip 5m in length

Recently we made a small renovation in the apartment and raised an additional corridor. After consultation with my husband, we came to an agreement that he would look divorced with bare metal! 
We chose two colors of tapes that we want to place there: Blue and white!

KLIK

Decorative mirror, inscription

I have long enjoyed such decorative mirrors, and we would like to decorate our bedroom!


This inscription perfectly fits us, and additionally looks unbelievably!

And what did you like most about me?

22 komentarze:

  1. Nawilzacz mam w koszyku, ale poki co co chwile mi co innego wpada do koszyka. Masz swietne zamowienia. Lampki tez juz mam w planach zamoic. Pas tski idzie wzdluz u nas na korytarzu dsjac fajny efekt 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacyjne rzeczy sama chciałabym je mieć :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też przeglądałam u nich napisy na ścianę, kilka przyciągneło moją uwagę, ale jakoś nie mam odwagi skusić się na któryś z nich;D

    OdpowiedzUsuń
  4. jestem ciekawa jak sprawuje się chinski nawilżacz

    OdpowiedzUsuń
  5. ja nie mam cierpliwości do ściennych naklejek.

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam napisy jedne i jestem zadowolona. Nawilżać piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Napisy na ścianę są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Koniecznie daj znać jak się sprawdzi nawilżacz :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Podoba mi się dekoracja ścienna :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Napis jest świetny. Takiego jeszcze nie widziałam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Paski ledowe dają świetny efekt. Mam w kuchni nad blatem.

    OdpowiedzUsuń
  12. Podoba mi się ta lustrzana naklejka na ścianę :) może sprawię sobie taką nad łóżko :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten nawilżacz wygląda bardzo elegancko :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna ta ozdoba w kształcie napisu na ścianie:)

    OdpowiedzUsuń
  15. świetne rzeczy wybrałaś i ten nawilżacz mnie też kusi ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedzenie, a także komentarz i zapraszam ponownie !

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia