czwartek, 9 listopada 2017

Marion - Detox z węglem aktywnym.

Cześć, jakiś czas temu otrzymałam od firmy Marion przesyłkę z nową serią kosmetyków z węglem aktywnym - Detox. Jak wiadomo sam węgiel aktywny w dzisiejszych czasach stał się bardzo popularny jako dodatek do kosmetyków i muszę przyznać, że byłam bardzo ciekawa tych kosmetyków. 

Co to jest węgiel aktywny?



Węgiel aktywny na skórę i dla zdrowia, stosowany jest od dawien dawna, w medycynie jako środek leczniczy na zatrucia chemikaliami i lekami. Węgiel aktywny pozyskiwany jest z odpadów produkcji – łupin, pestek nasion, a także z węgla drzewnego. Węgiel aktywny to najbardziej chłonny składnik kosmetyczny jaki można sobie wyobrazić. Ma niesamowite zdolności absorpcyjne, dzięki czemu znalazł szerokie zastosowanie w przemyśle i branży kosmetycznej. Węgiel aktywny jest w stanie pochłonąć 1000 razy więcej toksyn niż wynosi jego ciężar! Czy nie brzmi to zachęcająco ?
W skład zestawu, który otrzymałam wchodzi : 
– Żel micelarny z aktywnym węglem i pędami bambusa
– Peeling do twarzy z aktywnym węglem bambusowym
– Maska oczyszczająca z aktywnym węglem bambusowym
– Oczyszczający plaster na nos z aktywnym węglem bambusowym
Cała ta seria kosmetyczna prócz bardzo ciekawych składników posiada moim zdaniem fajną, minimalistyczną szatę graficzną. Z opakowań kosmetyków od chwili otworzenia wydobywa się piękny kwiatowy zapach, który od razu przypadł mi do gustu. Jest delikatny, ale za razem intensywny i nawet po jakimś czasie jest on wyczuwalny na naszej skórze. 
Linia DETOX przeznaczona do demakijażu i kompleksowego oczyszczenia skóry twarzy. Bazuje na innowacyjnych i delikatnych formułach z aktywnym węglem o głębokim i precyzyjnym działaniu detoksykującym. 

Żel micelarny z aktywnym węglem i pędami bambusa


Oczyszczający żel do mycia twarzy z przystosowaniem do każdego rodzaju skóry. Usuwa pozostałości makijażu, a także wszelkie zanieczyszczenia pozostawione na powierzchni skóry, nie powodując przy tym żadnych podrażnień. Innowacyjna formuła zawiera naturalny aktywny węgiel zamknięty w mikrokapsułkach, który uwalnia się podczas aplikacji absorbując toksyny i zanieczyszczenia z powierzchni skóry. Pozostawia ją elastyczną i pełną blasku. Pędy bambusa silnie nawilżają, dodają skórze zmęczonej witalności i przywracają jej promienny wygląd. 
Skład: Aqua, Glycerin, Trehalose, Panthenol, Sodium Lauroyl Sarcosinate, Sodium Laureth Sulfate, Phenoxyethanol, Gypsophila Paniculata Root Extract, Carbomer, Citrus Paradisi Fruit Extract, Xanthan Gum, Coceth-7, PPG-1-PEG-9 Lauryl Glycol Ether, PEG-40 Hydrogenated Castor Oil, Carbon Black, Bambusa Vulgaris Leaf/Steam Extract, Propylene Glycol Dicaprylate?Dicaprate, Allantoin, Ethylhexylglycerin, Microcrystalline Cellulose, Lactose, Parfum, Triethanolamine, Citric Acid, Sodium Benzoate, DMDM_Hydantoin, Methylchloroisothiazolinone, Methylisothiazolinone

Żel ma naprawdę bardzo lekką konsystencje i zatopione w sobie maleńkie drobinki. W czasie masowania twarzy czuć je delikatnie, ale nie pełnią one funkcji peelingującej. Stosowany do usunięcia resztek makijażu sprawdza się znakomicie, nie powoduje uczucia ściągnięcia skóry, dokładnie nawilża, odświeża i co dla mnie najważniejsze pięknie pachnie i łatwo się spłukuję. Dodatkowym jego plusem jest wydajność.

Cena jego wynosi ok 10 zł. 
Umieszczony jest w plastikowej, dość miękkiej tubie o pojemności 150 ml z zamknięciem na tzw. " klik ". Żel wydobywający się z opakowania jest przezroczysty i właśnie dzięki temu możemy od razu zauważyć małe czarne drobinki. Muszę przyznać, że szybko go polubiłam. 

  Peeling do twarzy z aktywnym węglem

 Drobno ziarnisty peeling idealnie złuszcza martwy naskórek z naszej twarzy sprawiając, że nasza skóra staje się doskonale oczyszczona, wygładzona,  nabiera świeżego blasku, a także wydaje się bardziej zdrowa. Formuła zawiera aktywny węgiel bambusowy, który absorbuje toksyny i zanieczyszczenia z powierzchni skóry, odblokowując pory. Chroni skórę przed wolnymi rodnikami i wyrównuje jej koloryt. Peeling zawiera bogatą w mikroelementy białą glinkę Kaolin, która posada właściwości ściągające, odżywcze i regenerujące.




Skład: Aqua, Stearic Acid, Isononyl Isononanoate, Hydrated Silica, Cetyl Alcohol, Cetearyl Alcohol, Glycerin, Caprylic/Capric Triglyceride, Isohexadecane, Isopropyl Myristate, Glyceryl Stearate, PEG-100 Stearate, Ceeareth-20, Kaolin, Charcoal Powder, Trehalose, Helianthus Annuus Seed Oil, Phenoxyethanol, Pumice, Perfume, Allantoin, Ethylhexylglycerin, Sodium Polyacrylate, Hydrogenated Poludecene, PPG-5 Laureate-5, Tetrasodium EDTA, Triethnolamine

Muszę przyznać, że bardzo zaskoczył mnie kolor peelingu. Spodziewałam się, że będzie on czarny, a okazało się, że jest on kolory ciemnoszarego. Konsystencja peelingu przypomina mi bardziej maseczkę niż peeling. Grudki umieszczone w tym produkcie są naprawdę malutkie i na pierwszy rzut oka jak dla mnie nie zauważalne, ale przy kontakcie ze skórą da się je bez problemu wyczuć. Moja skóra jest dość wrażliwa i muszę przyznać, że już po pierwszym zastosowaniu go miałam wrażenie, że moja twarz naprawdę jest znacznie gładsza. Jest idealny dla osób, które posiadają dość wrażliwą skórę, a peelingi gruboziarniste ich podrażniają. Jego zapach jest także bardzo zadowalający i jak dla mnie piękny. 
Cena jego wynosi ok 9 zł. 
Podobnie jak żel do twarzy umieszczony jest w plastikowej, dość miękkiej tubie o pojemności 75ml z zamknięciem na " klik ". Nie mogę zaprzeczyć, że bardzo przypadł mi on do gustu. Należy pamiętać tylko, że nie należy stosować go częściej niż 2-3 razy w tygodniu. 

 Maska oczyszczająca z aktywnym węglem

Maska oczyszczająca błyskawicznie poprawia kondycję skóry twarzy, przywracając jej świeżość i witalność. Jej kolor mnie nieco zadziwił jak w przypadku peelingu bo także sądziłam, że będzie on czarny, a okazało się że jest ciemnoszary. Innowacyjna formuła zawiera aktywny węgiel bambusowy, który skutecznie absorbuje toksyny i zanieczyszczenia z powierzchni skóry, odblokowując pory. Wyrównuje koloryt cery i zapobiega powstawaniu wyprysków. Azjatycka biała peonia znana jest ze swoich właściwości kojących i wyciszających. Jest przeciwutleniaczem, dzięki czemu redukuje negatywny wpływ wolnych rodników, wywołanych przez zanieczyszczenia.

Skład: Aqua, Kaolin, Glycerin, Magnesium Aluminium Silicate, Charcoal Powder, Trehalose, Betain, Panthenol, Paeonia `Lactiflora Root Extract, Phenoxyethanol, Glycereth-18 Ethyhexanoate, Glycereth-18, Xanthan Gum, Pafrum, Allantoin, Citric Acid, Ethylhexylglycerin, Diazolidinyl Urea

Maseczka podobnie jak pozostałe 2 kosmetyki pachnie pięknie. W moim przypadku wystarczyła ona mi na dwa razy. Tak jak obiecuje nam producent  skóra po jej zastosowaniu wygląda świeżo, jest wyciszona i ukojona, a dodatkowo oczyszczona. Często maseczki oczyszczające dają efekt ściągnięcia skóry, ta tego nie robi, dlatego na pewno kiedyś do niej wrócę. 

Maseczka, która trafiła w moje posiadanie zamknięta jest w 10g opakowaniu.

Cena za 10g wynosi ok 2-3 zł

Oczyszczający plaster na nos z aktywnym węglem

 Plaster na nos zawiera naturalne substancje, które usuwają zanieczyszczenia i odblokowują pory. Aktywny węgiel z bambusa działa antybakteryjnie, oczyszczająco i ściągająco. Przyciąga zanieczyszczenia jak magnes, pozostawiając pory czyste i zwężone. Oczar wirginijski ma działanie odświeżające, przeciwzapalne i kojące. Zmniejsza wydzielanie sebum i zapobiega powstawaniu zaskórników. Efekt widoczny już po jednej aplikacji! 



Skład: Aqua, Polyvinyl Alcohol, Glycerin, Propylene Glycol, Dipotassium Glycyrrhizate, Charcoal Powder, Hamamelis Virginiana Water, Methyl Acetate, Methylparaben

Nigdy dotąd nie używałam tego typu plastrów, choć już od jakiegoś czasu są szeroko dostępne na rynku. Obawiałam się, że po jednym zastosowaniu efekty będą mało widoczne i tu się nie pomyliłam. Plaster ten delikatnie i powierzchownie oczyszcza efekt jest mało zauważalny, ale jestem skłonna sięgnąć po kolejne. Warto zwrócić jednak uwagę na to, że plaster ma bardzo dobrą przyczepność, a także jak pozostałe kosmetyki pięknie pachnie. 

Cena za jedną sztukę wynosi 2 zł. 

Czarna maska PEEL OFF

 Muszę Wam przyznać, że po obejrzeniu wiele filmików z jakim krzykiem i bólem kobiety ją ściągają z twarzy jak by odchodziła ona od razu z całą skórą bałam się ją nałożyć. Ale to chyba zależy od poziomu bólu każdego człowieka bo osobiście uważam, że ten " ból " jest do zniesienia. Czarna maska peel-off to innowacyjny sposób na szybkie pozbycie się zanieczyszczeń ze skóry. Detoksykująca formuła bazuje na aktywnym węglu, który absorbuje toksyny i oczyszcza zablokowane pory. Wyciąg z lukrecji gładkiej reguluje proces wydzielania sebum i łagodzi stany zapalne. Do skóry mieszanej, tłustej i trądzikowej. Maska ma gęstą, żelową konsystencję typu peel-off. Po wyschnięciu tworzy jednolitą warstwę, łatwą do usunięcia. 




Skład : Aqua, Polyvinyl Alcohol, Propylene, Glycol, Isopropyl, Alcohol, Charcoal Powder, Hamamelis, Virginana Water, Dipotassium, Glycyrrhizate, Phenoxyethanol, Xanthan Gum, Mathylpraben, Parfum

Maseczka jest głównie przeznaczona do cery mieszanej, tłustej i trądzikowej. Muszę przyznać, że efekt jest widoczny po pierwszym zastosowaniu. Produkt ten otrzymałam w 6 g saszetce, ale można go także nabyć w 25 g tubce. Przyznam, że na pewno ją jeszcze zakupię.

Cena jej wynosi 6g 2-3 zł / 25 g 8-10 zł.


Podsumowując :


Muszę przyznać, że ogólnie rzecz biorąc jestem bardzo zadowolona z serii kosmetyków DETOX .
Są to moje pierwsze kosmetyki tego typu, ale na pewno sięgnę po nie ponownie, zwłaszcza, że moim zdaniem ich ceny nie są wcale wygórowane.
A wy pamiętajcie, że : 
Węgiel aktywny na skórę, nie przyczynia się do obciążania skóry chemikaliami, nie powoduje zaskórnikówzapychania, trądziku ani tłustych włosów. Węgiel aktywny nie jest również toksyczny, ani alergiczny. Możesz go bezpiecznie stosować na każdy rodzaj skóry!

24 komentarze:

  1. Bardzo fajna seria, ja podobnej używam z Balea. Ogólnie uwielbiam kosmetyki z węgle aktywnym

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna jest ta seria, mam i jestem zadowolona. z żelu korzystam codziennie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawa seria. Nigdy nie miałam podobnych kosmetyków.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy nie miałam kosmetyków z zawartością węgla. Ciekawa inna opcja. Te plastry mnie bardzo ciekawią. I peeling. Lubię firmę Marion.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam tą serię i jestem z niej bardzo zadowolona - nie dość, że pięknie pachną to jeszcze są skuteczne.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow nie wiedziałam że węgiel może być w aż tylu kosmetykach i ze w ogóle jest w kosmetykach. Świetny wpis

    OdpowiedzUsuń
  7. Najbardziej zainteresowały mnie plastry, jestem ciekawa jak sprawdziłyby się u mnie.

    OdpowiedzUsuń
  8. nie mam nic z tej serii ale ten peeling chętnie wypróbuję

    OdpowiedzUsuń
  9. Testowalam maseczkę z aktywnym węglem ale bez szału

    OdpowiedzUsuń
  10. Może dziś w końcu zacznę używać tych produktów, bo jakoś nie mogę się zebrać :/

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo chętnie przetestowałabym produkty z tej serii, uwielbiam tę markę mają na prawdę fajne kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Chętnie poddam tę serię testom - poza ostatnią maską bo takich nie lubię.

    OdpowiedzUsuń
  13. Seria wygląda fajnie ja bym chętnie wypróbowała żel o peeling ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jestem bardzo ciekawa tego peelingu. Przydałby mi się jakiś nowy :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Maskę peel-off z węglem albo inne kosmetyki, które po chwili się zmywa lub ściąga to chętnie bym wypróbowała, ale nigdy więcej kremu węglowego obiecującego nie pozostawianie śladów na twarzy;D

    OdpowiedzUsuń
  16. Maseczki z węglem bardzo dobrze działają na moją skórę, a tym bardziej te z firmy marion :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jeszcze nie miałam kosmetyków z węglem, więc mnie zaciekawiłaś.

    OdpowiedzUsuń
  18. Oj, przydałby mi się taki detoks. Świetny zestaw i stosowany regularnie z pewnością przyniesie pożądany efekt. Warto wypróbować:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Kupilam ten peeling i właśnie maam zamiar go wyprobowaac :))

    OdpowiedzUsuń
  20. Kosmetyków z aktywnym węglem jeszcze nie używałam. Z serii tych kosmetyków spodobał mi się peeling i ta czarna maska.

    OdpowiedzUsuń
  21. Mam jedną maseczkę z węglem i nie mam czasu jej użyć, a ta seria wygląda tak zachęcająco.

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo mnie ciekawi ta seria :) Ostatnio chyba kilka produktów było dostępne w Biedronce, ale ja nie napotkałam :D

    OdpowiedzUsuń
  23. wszedzie ostatnio te maseczki z weglem, chyba tez sie skusze ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedzenie, a także komentarz i zapraszam ponownie !

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia