niedziela, 12 listopada 2017

Nails Company - Profesjonalne produkty do manicure #2

Cześć dziewczyny !
Dzisiaj ponownie o produktach od Nails Company ! :)


Ponad miesiąc temu dotarła do mnie cudowna przesyłka z produktami od NC.
Dzisiejszy post jednak bardziej będzie skupiał się na żelach, ale pojawią się także inne produkty, które może przyciągną waszą uwagę. Przyznam, że na tą paczkę czekałam dość niecierpliwie.




Paczka zawierała :


  • żel podkładowy
  • żel budujący
  • oliwkę
  • 100 szt. szablonów
  • top
  • lakier hybrydowy 3w1
  • lakier termiczny
  • pyłek mirror 




Żel podkładowy 



Jest to bardzo trwały i dość twardy żel podkładowy, który ma na celu zabezpieczenie przed wszelkimi zapowietrzeniami, a także gwarantuje nam 100% przyczepność do naturalnej płytki paznokcia. A jak jest z tym w rzeczywistości? Żel jest dość płynnej konsystencji, przyznam, że na początku miałam z tym problem, ale szybko się do tego przyzwyczaiłam. Już niewielka jego iść wystarcza za pokrycie całej płytki paznokcia przez co żel jest bardzo wydajny. Przezroczysty żel nadaje paznokciu piękny połysk i sprawia, że paznokcie stają się znacznie twardsze. Dla sprawdzenia na jednej dłoni przed nałożeniem żelu budującego nałożyłam właśnie żel podkładowy , a na drugiej nie. I muszę przyznać, że trwałość paznokci jest zauważalna. Na prawej dłoni ( brak żelu podkładowego ) paznokcie utrzymywały mi się 2,5 tyg i zaczęły odchodzić w granicach odrostu, zaś na lewej  ( z żelem podkładowym ) przy następnym manicure musiałam dopełnić tylko odrost i nieco skrócić długość mniej więcej po 3 tyg. 
Żel umieszczony jest w złotym metalowym słoiczku w tym przypadku o pojemności 5g. Po odkręcaniu pojemniczka mamy dodatkowe wieczko zabezpieczające wyciekanie żelu. Żel jest w 100% bez zapachowy i przyznam, że jak dla mnie ten produkt wydaje się być bardzo pożyteczny i na pewno nie będzie to mój ostatni tego typu produkt. 

Żel budujący 

Podobnie jak w przypadku żelu podkładowego ten żel umieszczony jest w metalowym, złotym słoiczku o pojemności 15g. Przeznaczony dla osób początkujących, które nie mają wprawy w szybkim nakładaniu i formowaniu krzywej C. Nie zalewa skórek i daje się łatwo kontrolować podczas aplikacji. Gel Rosa nie retuszuje naturalnej płytki tylko nadaje zdrowy naturalny wygląd.  Stosowany do pracy na tipsie i szablonie. Jest to mój 2 żel z jakim mam styczność i muszę Wam przyznać, że z tym pracuje mi się znacznie lepiej. 

Żel jest dość gęstej konsystencji w odcieniu różu, który po utwardzeniu staje się idealnie przezroczysty. Przez Swoją konsystencje nabieranie go na pędzelek jest bardzo proste. Identycznie jak w przypadku żelu podkładowego posiada on dodatkowe zabezpieczenie przed niechcianym wyciekiem. Jego zapach jest nieco wyczuwalny, ale nie drażniący. 
Muszę powiedzieć, że bardzo on przypadł mi do gustu. 

Lakier termiczny 



 Thermo Silver  zaintrygował mnie od pierwszej chwili. Uwielbiam wszelkie odcienie szarości i czerni, a ten kolor wydał mi się idealny dla mnie i się nie pomyliłam. Praca z nim jest naprawdę bardzo fajna. Dość szeroki pędzelek pozwala nam na pokrycie jednorazowo niemalże całej płytki paznokcia, a także jego dość rzadka konsystencja pozwala na dokładne rozprowadzenie go. Wystarczą już 2 warstwy na idealny kolor paznokci, co udowadnia, że jest świetnie napigmentowany. Pomalowany paznokieć skierowany pod jakiekolwiek światło wygląda jak mieniący się kamień. Uwielbiam tego typu lakiery ponieważ dzięki jednemu lakierowi moje paznokcie pod wpływem temperatury mogą wyglądać nieraz inaczej. Pod wpływem zimna paznokcie stają się czarne, zaś pod wpływem ciepła srebrne. Jak dla mnie ten lakier jest idealny. 


ONE STEP NO.1037

Lakier  hybrydowy 3 w 1 łączy w sobie podkład, kolor i  nabłyszczacz. Muszę przyznać, że pigmentację ma naprawdę rewelacyjną. Jedna warstwa pokrywa niemalże idealnie całą płytkę paznokcia, ale ja osobiście ( może z przyzwyczajenia ) stosuje 2 warstwy, dzięki temu osiągam idealną czerń. Dość szeroki i krótki pędzelek sprawia, że malowanie nim jak dla mnie jest znacznie wygodniejsze. Muszę przyznać, że takie rozwiązanie lakierów jest dla mnie naprawdę fajne. Przy 2 małych dzieci rzadko mam dużo czasu dla siebie i ten lakier znacznie mi to ułatwia. Dzięki niemu mogę mieć ładny manicure dosłownie w kilka minut. 
 Szkoda, że nie jest tak trwały jak zwykłe lakiery hybrydowe, ale także sprawdza się i wygląda równie pięknie. Przy wykonywaniu wszelkich prac domowych bez zakładania rękawiczek udało mi się maksymalnie posiadać na paznokciach taki manicure 10 dni, ale jest to wybaczalne patrząc na czas wykonywania go. Ogólnie rzecz biorąc jestem z niego zadowolona.








MIRROR HOLOGRAPHIC


Ten niesamowity pyłek stał się hitem manicure hybrydowego, w szybkim tempie podbił świat stylizacji paznokci i wciąż nie przestaje zadziwiać.Efekt lustra lub też jak niektórzy go nazywają, efekt szkła intrygował mnie od jakiegoś czasu. Aplikacja go jest naprawdę bardzo prosta, ale efekt cudowny. 

Jak zrobić efekt lustra na paznokciach?

Paznokcie przygotowujemy tak jak przy standardowym manicure hybrydowym, kończąc go wcieraniem pudru w płytkę paznokcia nadając tym samym niesamowity efekt lustra.
Jak widać na zdjęciu pyłek kolorem wcale nie przypomina lustra, jest ciemno szary z brokatowymi drobinkami, ale wcierany w paznokieć zmienia swój wygląd. 
Muszę Wam przyznać, że nie wiem dokładnie jak jest z jego utrzymywaniem się ponieważ miałam go tylko 2 dni na paznokciach i niestety córcia przytrzasnęła mi palce drzwiami od auta i postanowiłam zdjąć hybrydy, bałam się, że zejdzie mi paznokieć. Jak do tej pory nie nadarzyła się kolejna okazja do takiego manicure, ale coś tak czuję, że pojawi się on na imprezę Sylwestrową. 

OLIWKA DO SKÓREK 



PINK HEART jest oliwką perfumowaną o bardzo pięknym, kwiatowym zapachu. Wyjątkowa formuła na bazie naturalnych olejów słonecznikowego, jojoba i witaminy E. Stymuluje wzrost zdrowych i mocnych paznokci.

Kombinacja olejów skutecznie natłuszcza, działa regenerująco i nawilżająco na skórki wokół paznokci, zapobiega łamaniu się i rozdwajaniu płytki paznokcia.
Witamina E przyspiesza gojenie się drobnych ran i wpływa efektywnie na odtwarzanie się naskórka, chroni przed wpływem wolnych rodników, działa na paznokcie wzmacniająco, zapewnia lepsze mikrokrążenie pod płytką paznokciową oraz działa antyoksydacyjnie.




SZABLONY

Perfect Nail Form Formy do przedłużania płytki paznokcia w systemie żelowym, akrylowym i hybrydowym. Charakteryzują się bardzo dobrym klejem i możliwością dopasowania do każdego rodzaju płytki. Odpowiednio rozrysowane linie pozwalają na precyzyjne wyznaczenie długości paznokcia.
Kształty jakie można uzyskać dzięki formom to pipe, edge, kwadrat,migdał, klasyczny migdał, owal,stiletto. Szablony mają bardzo dobry klei, który sprawia, że szablon idealnie i bez przesuwania się trzyma się palca. 

 Top SHINE FLASH 

A recenzje topu znajdziecie tutaj : Nails Company #1.


A Wy miałyście już styczność z produktami Nails Company ? Jakie macie o ich zdanie ? 


24 komentarze:

  1. Nie miałam nigdy nic z produktów tej marki, ale czas to zmienić!

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam kilka lakierow nc i jak na poczatkujaca to jestem bardzo zadowolona. Z checia wracam do nich

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam tą markę! Mam od Nich hybrydy, pyłki i oliwke! Jakośc jest rewelacyjna, bez dwóch zdań!
    Ciekawi mnie ten lakier termiczny, bo wedle opisu prezentuje się pięknie! Ja jestem z natury sroczka więc uwielbiam błyskotki:)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Zaczynam naukę od tych lakierów, bardzo się polubiliśmy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny zestaw, jeszcze nie miałam z nimi do czynienia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam spora kolekcję lakierów hybrydowych od NC. Jestem z nich bardzo zadowolona. Są trwałe i dobrze się na nich pracuje.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wlasnie testuje produkty tej firmy jednak inny zestaw. Twoje hybrydy bardzo mnie ciekawią

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawe produkty miałam od nich lakiery i bardzo je lubię

    OdpowiedzUsuń
  9. Żelu jeszcze nie używałam - szkoda że nie pokazałaś efektu końcowego.
    Markę znam i uwielbiam - jest no mój numer 1 jeśli chodzi o hybrydy.

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie miałam okazji wypróbować tych lakierów.

    OdpowiedzUsuń
  11. Najbardziej z tej całej gromadki ciekawią mnie te pyłki :D Bo lakiery już znam :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam ten top i efekt lustra, też mam. Żeli muszę się kiedyś nauczyć.

    OdpowiedzUsuń
  13. Zazdroszcze zestawu :) jak znalazl. Chociaz o zelu nie mialam pojecia. Wkrecam sie w hybrydy i tej firmy robilam sobie wlasnie pierwszy raz. Bylam zachwycona. I ciesze sie, ze tak jsk i Ty, tak i ja mam okazje wyprobowac, bo bede do nich powracac.

    OdpowiedzUsuń
  14. Nigdy sama nie robiłam hybryd ani żeli...

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie miałam styczności ale chętnie bym przetestowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie miałam jeszcze do czynienia z produktami tej marki, ale chętnie bym wypróbowała :) piękne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie wyobrażam sobie moich dłoni bez żeli xD kocham długie paznokcie! 😍 Jestem bardzo ciekawa jak będzie z trwałością efektu lustra, bo nie raz ciężko z tym :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo sobie chwalę tą markęz jestem ciekawa tego żelu ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie znam tej firmy, ale chyba muszę się skusić na ich produkty.

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo ciekawe produkty. Ostatnio myślałam o hybrydach ale mam swoje paznokcie dość długie i twarde dlatego szkoda mi trochę z nimi eksperymentować

    OdpowiedzUsuń
  21. ja mam przerwę od hybryd, ale kusi mnie zeby wrocic, jest to mega wygodne ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Jeszcze nie testowałam tych produktów, ale opakowanie żelu jest śliczne;>

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedzenie, a także komentarz i zapraszam ponownie !

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia