sobota, 11 listopada 2017

Pomysły na prezent na chrzciny.

Wybór prezentu dla bliskiej nam osoby stanowi nie lada wyzwanie.
Ile to musimy się nagłowić by trawić w czyjś gust, a jaki wybrać prezent dla noworodka, kiedy wiemy, że jego rodzice mają już wszystko przygotowane na jego przyjście?
Co kupić by tego nie zdublować? Co mogło by się przydać takiemu maluchowi skoro ma już wszystko czego na sam początek potrzebuje? I tu pojawia się problem.

Przyznam, że wraz z nadejściem Kubusia na świat wiele osób pytało mnie co mogliby kupić na pierwsze spotkanie ( Dla części z Was może to wydać się śmieszne, ale w naszym regionie panuje przesąd, że w pierwsze odwiedziny nie wypada iść do dziecka z pustą ręką ) i tu pojawił się problem ponieważ Kuba „ odziedziczył „ wiele uniwersalnych rzeczy po starszej siostrze, więc pozostawiałam te pytanie bez odpowiedzi.

Ale po którymś pytaniu z rzędu usiadłam i zadałam Sobie pytanie „ Co ja podarowała bym takiemu dziecku ? „ i właśnie dziś chciałabym pokazać Wam moje dwie propozycje na uczenie przyjścia na świat dziecka, a także idealny prezent na chrzciny.




Obraz na płótnie




Uważam to za dobrą alternatywę. Można uznać, że jest to prezent w dwupaku bo może uszczęśliwić rodziców, a zarówno dziecko w przyszłości będzie miało fajną pamiątkę. Wybranym przeze mnie obrazem jest obraz  o wymiarach 50x50. Całość umieszczona jest na drewnianej ramie tzn blejtram, która z pierwszego punktu widzenia jest niezauważalna. 
Kolorystyka obrazu przypomina mi delikatne pastelowe odcienie, które skomponowane w jedną całość tworzą naprawdę fajny efekt. Styl obrazu, który wybrałam to Flower


"Styl Flower skupia się na delikatnych, pastelowych barwach, które nadadzą Twojemu zdjęciu wiosennego i lekkiego charakteru. Spokojna kolorystyka nada wnętrzu "cieplejszy" charakter."

Z tyłu możemy zauważyć blaszkę umożliwiającą powieszenie obrazu na ścianie. Płótno jest przymocowane do drewna zszywkami i bardzo solidnie naciągnięte. Kolory obrazu są bardzo wyraźne. Zdjęcie, które przesłałam do druku w 100% zgadza się z widokiem na płótnie. Czyszczenie go także jest bardzo łatwe, wystarczy przetrzeć go wilgotną szmatką i sprawę mamy załatwioną ! Jak dla mnie jest to idealny prezent.




Metryczka



W dzisiejszych czasach taki prezent jest coraz bardziej modny, a takie spersonalizowane prezenty są często wręczane właśnie najmłodszym.
Kolorystyka tego prezentu zależy tylko od nas, możemy dodać zdjęcie i wszelkie informacje jakie chcemy tam zawrzeć. Ja wybrałam styl prosty , same napisy w różnych, ale pasujących do Siebie kolorach. Ta metryczka to także obraz na płótnie. Podobnie jak w poprzedniej propozycji całość umieszczona jest na drewnianej, dobrze ukrytej ramie. Płótno jest idealnie naciągnięte na ramę i zamocowane solidnie wszywkami. Także możemy zauważyć niedużą blaszkę przymocowaną na stałe do ramy, dzięki której powieszenie takiej metryczki jest błahostką.



 Jak widzicie jej personalizacja jest bardzo prosta. Na tronie sklepu obok grafiki przedstawiającej przykładowy wygląd metryczki znajduje się tabela z informacjami, które będą zawarte na obrazie.  Dzięki temu zamówienie przebiega w szybkim tempie i znacznie ułatwia to całą sprawę. 




Wszystkie wybrane przeze mnie przedmioty pochodzą ze wspaniałego sklepy MyGiftDna.pl , który mogliście zauważyć już w kilku moich innych postach. Muszę Wam przyznać, że szukanie prezentu dla Kuby znacznie ułatwiła mi opcja " OKAZJE " gdzie mamy szereg podkategorii do wyboru. 


Składanie zamówienia w tym sklepie stanowi naprawdę łatwą robotę. Obok każdego przedmiotu mamy dokładny opis i tabelki co ma być zawarte na danym przedmiocie. A wysyłka i całe tworzenie przebiega w tempie błyskawicznym. Nie wiem czego można chcieć więcej. 

Czas realizacji

Po zakończeniu personalizacji oraz dodaniu produktu do koszyka projekt przesyłamy do realizacji. Czas realizacji wydruku wynosi 2 dni robocze i liczony jest od momentu akceptacji projektu.Następnie zamówienie zostanie nadane i dostarczone przez kuriera. Po otrzymaniu płótna możesz je od razu powiesić na ścianie lub wręczyć bliskiej osobie.


Taki prezent podarowaliśmy naszemu synkowi na chrzciny i teraz dumnie ozdabia jego pokój.
W chwili gdy na świat przyszła nasza Anastazja nie mieliśmy jeszcze pojęcia o takich prezentach, ale planujemy podarować je dla niej na kolejne jej urodziny !


A Wy kochani? Po jakie drobiazgi sięgacie w tak szczególne dni?
A może co same chciałybyście by Wasza pociecha dostała?


23 komentarze:

  1. metryczka mi się bardzo spodobała :)
    choć moja ma 3 lata i nie chrzciłam jej i póki co nie zamierzam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne te płótna i zdjęcie i metryczka! Cieszą oko i z pewnością będą w przyszłości fajną pamiątką:) Kiedyś dałam przyjaciółce na płótnie kolarz ze zdjęć moich i jej z napisem Najlepsze przyjaciółki i datą;) Choć kontaktu z tą osobą niestety już nie mam, to mam nadzieję, że to płótno dalej jej o mnie przypomina!

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam fotoobrazy - to przepiękna pamiątka na całe życie. MyGiftDNA ma przepiękne pomysły na prezenty.

    OdpowiedzUsuń
  4. mam podobny fotoobraz i uwazam że jest to świetna pamiątka

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobry pomysł na prezent. Prześlicznie to wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja nie długo będę chrzciła swoją córkę i przyznam, że gdyby dostała taką metryczkę to byłabym zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  7. Obraz i metryka to bardzo fajny prezent. Ja uwielbiam pamiątkowe prezenty, dlatego moje dziewczyny na chrzciny dostały ich sporo :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Obraz na plotnie.... jest przepiekny! Pamiatka na lata. Moka ciocia sama recznie maluje. Szkida, ze swoja pasje odstawila na bok. Cale szczescie, ze mygift ma takie propozycje. Metryczka rowniez.dla kogos banalna. Niepotrzebna. Ale to wspomnienie. Na lata. Cudowne

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny jest ten fotoobraz i to świetna pamiątka chrztu, którą będzie można długo wspominać :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  10. Metryczka bardzo mi się spodobała, to totalnie spersonalizowany prezent i do tego ładnie wygląda;>

    OdpowiedzUsuń
  11. Fotoobraz to świetny pomysł na prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zazwyczaj na chrzciny kupuję sesję zdjęciową lub biżuterię, ale taka metryczka to też świetny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja również mam w domu 2 fotoobrazy. Uważam, że to rewelacyjna pamiątka i prezent. Lubię prezenty od MyGift Dna zawsze znajdę tam coś wyjątkowego.

    OdpowiedzUsuń
  14. U mnie również panuje taki zwyczaj :) prezent wspanialy

    OdpowiedzUsuń
  15. Obraz na płótnie jest naprawdę fajna pamiątka na całe życie

    OdpowiedzUsuń
  16. Od obrazu na płótnie bardziej podoba mi się pomysł z metryczką :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Metryczka to moim zdaniem świetny pomysł.

    OdpowiedzUsuń
  18. Metryczka jest świetna ale obraz też piękny :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Obraz na płótnie to rzeczywiście świetny pomysł :) Zresztą tak samo jak metryczka :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Obrazy na płótnie bardzo mi się podobają :) Na waszym kolory są żywe, przez co całość wygląda naprawdę świetnie I naturalnie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Genialny pomysł i pamiątka na długie długie lata. Ja w tym roku zostałam chrzestną. Też miałam ogromny problem z prezentem dla mojej siostrzenicy. Ostatecznie dałam trochę kaski i kartę podarunkową na sesję zdjeciową.

    OdpowiedzUsuń
  22. przepiękny torcik i te obrazy na płótnie - super się prezentuja :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedzenie, a także komentarz i zapraszam ponownie !

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia