czwartek, 9 listopada 2017

Produkty dla dzieci firmy MAM BABY

Cześć,
dziś znów przychodzę do Was z produktami dla dzieci. 
Chyba jak każda matka staram się kupować produkty dobre i odpowiednie dla Swoich pociech. 
Ale skąd mam wiedzieć, że właśnie to co wybrałam jest najlepsze? Skoro obecnie na rynku jest nieograniczony wybór takich produktów.
Trafiają się jednak takie firmy, które stawiają na jakość produktów, a nie ilość i właśnie o takiej firmie chciała bym Wam dziś odpowiedzieć, a dodatkowo pokazać kilka ich produktów.
Zapraszam.

Jedną z takich firm jest MAM. To marka medyczna, znana w ponad 50 krajach na świecie specjalizująca się w smoczkach i butelkach. MAM może pochwalić się najcieńszym smoczkiem świata ( Mam Perfect ma tylko 2,28 mm!), czy smoczkami MAM Preemie – stworzonymi specjalnie z myślą o wcześniakach. Produkty MAM powstają w europejskich fabrykach, wykonane są z bezpiecznych materiałów, wolnych od bisfenolu A.

Kubek Startowy 


   Ten kubeczek jest o pojemności 150 ml. Posiada antypoślizgowe uchwyty, a także dość ładnie się prezentuje. Wybór kolorów w klepie nie jest ogromny bo tak naprawdę mamy tylko 3 kolorystyki do wyboru : zielony, niebieski, różowy. Ale moim zdaniem to dobrze, przynajmniej podjęcie decyzji nie zajmuje nam wiele czasu. Jeszcze Kuba nie miała możliwości korzystania z tego kubeczka ponieważ jest za mały, ale po otrzymaniu przesyłki pierwsze co zrobiłam to wlałam do niego wody by sprawdzić czy nie przecieka. Przewróciłam kubek do góry dnem trzęsłam, podrzucałam itd i nie uroniła się z niego ani jedna kropla wody. Test zaliczony na 5+. 



 Sądzę, że jest to zasługa " zaworu ", dzięki któremu to maluch decyduje ile jednorazowo chciałby wypić napoju. Bardzo podoba mi się ta opcja. Bo póki dziecko nie zassie ustnika nie wydobywa się z kubeczka ani jedna kropla. Dla dzieci uczących się dopiero picia i korzystania z takich naczyń to fajna sprawa.


 Starter Cup ma jak wspominałam antypoślizgowe dwa uchwyty, które idealnie dopasowują się do małej rączki. Ten kubek nawet pod wpływem mycia w zmywarce nie traci swoich kolorów, a także grafika pozostaje bez uszczerbku. Dodatkowo ustnik tego kubeczka jest bardzo miękki i sylikonowy. Bała butelka jest bardzo łatwa do mycia.



Podsumowując: Kubek-Niekapek Mam Baby Starter Cup 150ml jest bardzo dobrym kubkiem dla dzieci, które dopiero  zaczynają uczyć się pić płyny inne niż mleko mamy. Miękki ustnik, wygodne uchwyty, a do tego ciekawy, i po prostu ładny design sprawiają, że na prawdę warto po niego sięgnąć.  To pierwszy kubek-niekapek mojego syna, ale mam pewność, że szybko się nauczy z niego korzystać, ponieważ i nasza Anastazja nie miała z tym większego trudu, a to był jej pierwszy kubeczek. 


FUN TO DRINK CUP 
Kubek przeznaczony jest dla dzieci powyżej 8 miesiąca życia. Jest on o pojemności 270ml i wykonany jest z jedwabistego plastiku. Jego ustnik jest dość twardy, ale ma on na celu przygotować dziecko do picia ze szklanki. Po mimo, że moja Anastazja należy już do grupy dzieci starszych za nic nie chcę się rozstać z tym kubkiem. Kubek rozkłada się niemalże na części pierwsze co pomaga w utrzymaniu go w czystości. 
Kubek ten jest wyprofilowany w taki sposób by idealnie dopasowywał się do dziecięcej dłoni ponieważ nie posiada żadnych uchwytów. W tym wariancie także mamy podobny zawór, dzięki któremu żaden niechciany płyn wydobywa się samoistnie. Dodatkowo jego kolorystyka podczas kupna jest także ograniczona. Również wybór ogranicza się do zieleni, niebieskiego i różu. 

Podsumowując : Ten kubek idealnie sprawdza się jako etap przejściowy, a dodatkowo po mimo dość sporej pojemności jest bardzo praktyczny i lekki. Idealnie nadaje się do korzystania w domu jak i w plenerze. Twardy ustnik przygotowuje dziecko przed korzystaniem ze szklanki, a jego wygląd po mimo, że jest prosty przyciąga uwagę dziecka. 






SMOCZKI USPOKAJAJĄCE 
Anastazja nie potrafi rozstać się ze smoczkiem. Jest to chyba dla niej największą karą jaką może otrzymać. Będąc jeszcze w ciąży z Kubą oczywiście zaopatrzyłam się w jak to mówi Anuśka " Nionie " bo uważałam, że Kuba także będzie ich potrzebował. Okazało się inaczej. Jakub nie toleruje żadnego smoczka, ale może i lepiej. Smoczki uspokajające firmy MAM są dziełem całego grona pediatrów, dentystów i ortodontów. 
Dzięki materiałowi z jakiego został wykonany ( jedwabisty sylikon ) jest bardzo miękki i przyjemny w dotyku, lekko chropowaty imituje skórę mamy i nie oducza dziecka dziecka od ssania maminej piersi. Dodatkowo jak wszystkie produkty MAM jest wolny od BPA, nie uczula i jest bezpieczny w użyciu. To jak zostały wyprofilowane te smoczki także zasługuję na uwagę. Tarcza tych smoczków zawiera dość duże otwory co pozwala na odpowiedni przepływ powietrza - co powoduje, że skóra dziecka jest mniej podatna na podrażnienia. Ogólnie rzecz biorąc tarcza w tych smoczkach nie jest zbyt przesadnie duża co powoduje, że nie zasłania całej buzi dziecka. Ortodontyczny kształt smoczka sprawia, że dziecko nawet podczas silnego ssania go nie dławi się, ani nie krztusi. Atrakcyjny desing ułatwia dopasowanie go do wielu dla nas ważnych rzeczy np. ubranek czy wózka. Dodatkowo w tylu zaletach pojawia się kolejna jak dla mnie ważna.. Nie jest przesadnie drogi. 



Podsumowując : Nasza Anastazja jako miłośniczka smoczków od pierwszych dni życia używała właśnie smoczków uspokajających firmy MAM i po mimo tego, że Kubuś nie chcę brać smoczka wiem, że są warte zwrócenia uwagi, a dodatkowo mają naprawdę fajne grafiki ! 


SNACK BOX 
Na sam początek chciałabym Wam wspomnieć, że możecie kupić go aż 70% taniej ! 
Przyznam, że wybierając produkty w sklepie MAM wybrałam ten pojemniczek raczej z ciekawości, ponieważ jeszcze nigdy dotąd nie miałam z czymś podobnym styczności. Ale jak się okazało solidne, Anastazjowe testy pokazały mi, że ta miseczka jest naprawdę rewelacyjna i zauważyłam, że nie tylko dla mnie się ona podoba.
Pierwsze jego wrażenie jak dla mnie było dość niepozorne, zgodzicie się ze mną ? Po wyjęciu go z kartonu to właśnie Snack Box cieszył się największą uwagą Anuśki. Od razu przystąpiła do rozpracowania go " A jak to otworzyć ". Pomyślałam od razu, że jak na miseczkę jest dość małe, ale okazało się, że jest pojemne. 
Dzięki pierścieniu, który możemy ujrzeć na górze miseczki wysypywanie z niego przekąsek stanowi większy problem. Dodatkowo możliwość odpięcia wieka i przemieszczenie go na spód miseczki sprawia, że na boxie pojawia się rączka, która umożliwia dziecku trzymanie jej jak kubeczka. Jak dla mnie to rewelacja. Jest wykonany z solidnego plastiku nawet przy już niejednokrotnym upadku ze stoliczka do karmienia nie powstała na nim ani jedna ryska. Dzięki możliwości zamknięcia przekąski znajdujące się w środku dłużej utrzymują świeżość, a dodatkowo możemy zabrać go wszędzie. 

Podsumowując : Jeśli szukacie idealnej miseczki dla Swoich maluchów to naprawdę polecam.
Zabezpieczający pierścień, solidne wykonanie, a do tego lekkość naczynia sprawia, że ZAKUP ZROBIONY Z CIEKAWOŚCI stał się naszym ulubieńcem. Idealnie sprawdza się w każdych warunkach.










BITE & RELAX 
Rodzica ząbkującego malucha można rozpoznać na kilometr - niewyraźny wyraz twarzy, podkrążone oczy, ciągłe rozdrażnienie i co najważniejsze MONOTEMATYCZNOŚĆ. 
Znam to od podszewki. Dlatego podobnie jak z Anastazją szybko zakupiłam gryzak.
Z Kubą jest nieco inaczej bo Anastazji w sumie dość późno zaczęły iść ząbki, za to Kubuś ma zaledwie 4 miesiące, a jego małe rączki i cała reszta co ma w dłoni wędruje do buzi, ciągle obśliniona moja bluzka, jego ubranie iw  sumie wszystko w okół niego dało mi od razu sygnał ostrzegawczy. I zaczęłam podawać mi do rączki gryzaczka firmy MAM. Gryzaczek ma wygodną dziurkę, która w łatwy sposób pozwala maluchowi go utrzymać w rączce bez większego wysiłku. Do tego jego waga jest niemalże nie wyczuwalna. Co najważniejsze do dziurki możemy podczepić smycz by zabawka nigdzie się nie walała. Gryzaczek jest przeznaczony dla dzieci 2+ miesięcy. Gryzak otrzymujemy w specjalnym pudełeczku, w którym można go sterylizować w kuchence mikrofalowej. Na każdej części gryzaka możemy zauważyć małe wypustki, które są urozmaiceniem dla " gryzącego ". Kuba już od pierwszego razu złapał gryzak i zaczął go kąsać. Co najważniejsze chociaż tego nie odrzucił tak jak " nionia " 





Podsumowując : Ten gryzak jest według mnie idealny. Co najważniejsze stworzony z myślą o naprawdę małych dzieciach, które mogą radykalnie szybko zacząć ząbkować. Lekki, dość mały gryzak z łatwością utrzymywany przez niemowlęce rączki sprawdza się idealnie. Nasz Kubuś, fanatyk cyca widać, że go uwielbia ! Naprawdę jesteśmy zadowoleni.



KLIPS DO SMOCZKA 
O tym chyba nie muszę zbyt dużo opowiadać. Ten klips został nabyty z myślą o Anastazji. Moja roztrzepana księżniczka ciągle gubi swój smoczek robiąc później nam nie lada jatkę. Kolory klipsów także ograniczają się tylko do 3 ( zielony, niebieski,różowy ) Na klipsie możemy ujrzeć pierścień, który jest idealnie dopasowany do wszystkich smoczków firmy MAM, ale jeśli zdarza się tak, że Dziecko ma inną Swoją ulubioną firmę na dole tasiemki znajduję się rzep, który umożliwia nam przyczepienie smoka za uchwyt. Zatrzask mocujący klips do dziecięcego ubranka jest na podstawie przesuwnego mechanizmu co umożliwia nam szybki i łatwe zapięcie, jak i odpięcie. Tasiemka nie jest wcale długa, ale wystarczająca  by zapewnić bezpieczeństwo przed zgubieniem smoczka jak i szybkie dostanie się dziecka do niego. 


Podsumowując : Ten klips naprawdę ułatwił mi wiele dni, jak i Anastazji. W końcu skończył się problem ze znikającym smoczkiem, a także codziennie, a raczej kilka razy dzienne odparzanie smoczka bo zapodział się w jakimś kącie. Warto zainwestować parę złotych w taki dodatek, który ułatwia nam wiele sytuacji. Jestem zadowolona z tego gadżetu.
PS. Tu także mamy tylko 3 kolory do wyboru, jak dla mnie bomba !  

24 komentarze:

  1. Pierwszy raz słyszę o tej firmie, chętnie się z nią poznam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. szczerze to nie znam tej firmy i pierwsze raz widzę, ale produkty całkiem ciekawe i niewykluczone, że rozważę zakup kiedy będzie mi dane mieć drugie dziecko :)
    a fotki śliczne, buziaczki dla synka ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Podobają mi się te produkty, bo widać, że zostały stworzone z myślą o bezpieczeństwie maluchów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale Kubuś świetny jest. Anusia jaka zadowolona. Żałuję, że nie znałam tej firmy. Zaszufladkowalam się w dwóch firmach. Tylko mój Olek np wybredny. Jedne buteleczki musiałam wymieniać bo nie chciał ż nich pić. Miseczka mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja uwielbiam produkty mam. Miałam je przy obu córkach.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znałam tej firmy, ale w sumie nic dziwnego. To nie jest tematyka, którą chwilowo się interesuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Miseczka jest swietna. Chetnie ja zakupie

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajne produkty. Na razie jednak ten temat mnie nie dotyczy. ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajne rzeczy dla maluszków ma ten sklep :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Taka miseczka to przydatny gadżet. Moja córka ciągle coś rozsypuje. Muszę ją koniecznie kupić.

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie spotkałam się wcześniej z tą marką, ale wygląda bardzo solidnie.

    OdpowiedzUsuń
  12. O jej jak8e fajne dziecięce gadżety. Szkoda że jak moje dzieci były małe to takich nie bylo

    OdpowiedzUsuń
  13. Pierwszy raz słyszę o tej firmie, produkty są bardzo ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Również jestem mamą ale z tej firmy nie mamy akurat żadnego produktu

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajnie wyglądają, będę o nich pamiętać na przyszłość.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciekawy wpis i przydatny dla mam :) Ja jeszcze mam czas, ale miło poczytać :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Przyznam, że pierwszy raz słyszę o tej firmie. Ich oferta wydaje się być bardzo ciekawa. Szczególnie ten smoczek-gryzak.

    OdpowiedzUsuń
  18. Choć jeszcze nie jestem mamą, to widzę, że te produkty naprawdę są godne uwagi! Polecę koleżance, która niedawno urodziła synka!

    OdpowiedzUsuń
  19. Moja coreczka na te produkty jest juz za duza ale nigdy nie mialam nic z tej firmy wiec przy 2 dziecku wezme ją pod uwagę

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie znam, ale gryzak już zamówiłam. Mój gnom zaczął ząbkować od ok 3tygodni i szukałam akurat gryzaka idealnego :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Dobrze wiedzieć, że produkty tej firmy są godne polecenia, bo aktualnie jestem na zakupie tego typu akcesoriów :)

    OdpowiedzUsuń
  22. pomimo tego, że nie jestem mamą widzę że te produkty sa bardzo fajne i chętnie sprezentuje je dziecku mojej przyjaciólki

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedzenie, a także komentarz i zapraszam ponownie !

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia